پایان قدرت‌نمایی ۴ شرور سابقه دار در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خاش ۴ نفر از عاملان شرارت‌های سریالی آن شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حبیب رازدار فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت : در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی ۴ جوان در سطح شهرستان خاش با قدرت نمایی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، حمل سلاح گرم، راه اندازی نزاع‌های دسته جمعی و .. موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این ۴ شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد آن‌ها در سطح شهرستان به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: سرانجام مأموران، با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات تخصصی این ۴ شرور را در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف آن شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ رازدار بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌های این اشرار، مقادیری مهمات جنگی ۲ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد بدست آمد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار