قتل دختر ۱۲ ساله با ضربات چاقو در انگلیس

پلیس انگلیس اعلام کرد دختر ۱۲ ساله‌ای به نام «اوا وایت» در مرکز شهر لیورپول با ضربات کشنده چاقو به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس انگلیس اعلام کرد دختر ۱۲ ساله‌ای به نام «اوا وایت» در مرکز شهر لیورپول به قتل رسید و تاکنون چهار پسر ۱۳ تا ۱۵ ساله به ظن دست داشتن در قتل این دختر بازداشت شده‌اند.

پلیس هنوز جزئیاتی درباره قتل این دختر که از دانش آموزان با استعداد مدرسه توصیف شده و انگیزه عامل یا عاملان آن اعلام نکرده است، اما پس از بررسی‌ دوربین‌های اطراف محل قتل از سرنشینان یک خودروی ون در نزدیکی محل متوقف بوده خواسته مشاهداتشان را در اختیار پلیس قرار دهند. پلیس همچنین از افرادی که دارای هر گونه اطلاعات درباره این قتل هستند خواسته آن را به پلیس ارائه دهند.

پلیس انگلیس راه‌های منتهی به محل وقوع قتل را برای بررسی دقیق صحنه جرم مسدود کرده است.

افزایش قتل در انگلیس به یکی از معضلات این جامعه مبدل شده است. به تازگی پلیس منطقه سامرست در جنوب غرب انگلیس، اعلام کرد یک نظامی پیشین این کشور را به اتهام قتل یک زوج جوان که والدین دو کودک بودند بازداشت کرده است.

پیش از این نیز سابینا نسا معلم مسلمان در انگلیس در درون پارکی به قتل رسید و جسد او روز بعد در گوشه پارک پیدا شد. سارا اورارد دیگر مقتولی است که به علت واکنش‌های گسترده مردمی و نهاد‌های حقوق زنان به لحاظ قتل وی بدست یک افسر پلیس انگلیس رسانه‌ای شد. سارا اورارد به دست یک افسر پلیس انگلیس و محافظ سفارت امریکا ربوده شد و پس از تجاوز و قتل، قاتل جسدش را سوزاند و در یک پارک جنگلی دفن کرد.

به گفته شماری از نهاد‌های اجتماعی بسیاری از قتل‌ها در انگلیس رسانه‌ای نمی‌شوند. بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس که مربوط به سال ۲۰۱۹ است، بیش از ۴۶ هزار جرم و قتل با استفاده از چاقو فقط در انگلیس و ولز روی داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار