دست یاری گر صندوق کارآفرینی امید در دستان ۳۰۰ صنعتگر

رئیس صندوق کارآفرینی امید بیرجند از حمایت مالی و اعطای تسهیلات اشتغال زایی به ۳۰۰ صنعتگر این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیرجند گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در حوزه صنایع دستی، گردشگری و محصولات استراتژیک کشاورزی نمود بیشتری دارد.

او افزود: صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیرجند از محل تفاهم نامه با استانداری از ۳۰۰ صنعتگران حمایت کرده که بیشتر این حمایت‌ها در حوزه حوله بافی و توبافی بوده است و این امر نقش مهمی در ثبت جهانی روستای خراشاد در یونسکو داشته است.

نخعی بیان کرد: از اقدامات دیگر این صندوق حمایت از صنعت گردشگری و بوم گردی بوده که با شناسایی منظقه‌های گردشگری، حدود ۷۰ درصد از مکان‌های جدید تفریحی در شهرستان را مورد حمایت قرار داده است.

احداث اولین کشتارگاه تخصصی شترمرغ در شرق کشور

نخعی رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیرجند گفت: با پرداخت تسهیلات اولین سامانه تخصصی گردشگری استان راه اندازی شد که صفر تا صد معرفی و اسکان توریست را انجام می‌دهد.

او ادامه داد: احداث اولین کشتارگاه شترمرغ در شرق کشور، حمایت از کارگاه شرکت تعاونی سرچاه تازیان، حمایت از ۳۰ صندوق خرد محلی و تأسیس اولین سامانه تخصصی گردشگری استان بخشی از طرح‌های شاخصی است که با حمایت صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیرجند انجام شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.