آقامیرزایی:

هنوز تمرین تیم ملی قایقرانی شروع نشده است

ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام درباره آخرین وضعیت ملی پوشان این رشته قبل از شروع بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

علی آقامیرزایی، ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور پدرو سنا، سرمربی جدید تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: قرار بود سنا اواخر هفته گذشته به ایران بیاد، اما فعلا خبری نیست و فکر می‌کنم به محض ورود او به ایران اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام آغاز خواهد شد. در کارنامه سنا حضور در تیم ملی قایقرانی کانوی ژاپن دیده می‌شود. علمی که او می‌خواهد وارد قایقرانی ایران کند، خیلی به ما کمک خواهد کرد. او حتی در تیم ملی قایقرانی برزیل هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. قطعا با وجود زمان کمی که تا شروع بازی‌های آسیا باقی مانده است، نمی‌توان انتظار داشت که سنا بتواند در این رقابت‌ها عملکرد موثری داشته باشد. به هر حال فدراسیون باید شرایط و امکاناتی را برای این سرمربی فراهم کند تا بتواند برنامه‌هایی که در نظر دارد را به خوبی اجرا کند.

ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام درباره وضعیت ایرج اقلیمی، سرمربی سابق تیم ملی بیان کرد: اقلیمی از تیم ملی قایقرانی جدا نشده است. با توجه به تغییراتی که در فدراسیون قایقرانی انجام شد، او فعلا در تیم ملی حضور ندارد. من خودم به شخصه زیر نظر اقلیمی عملکرد خیلی خوبی داشتم. تا شروع بازی‌های آسیایی ۸ ماه باقی مانده است و ما تا آن موقع زمان زیادی برای آماده شدن نداریم. اگر می‌خواهیم با سنا در رقابت‌های آسیایی موفق باشیم، باید با او برنامه ۳ ساله‌ای ببندیم و بعد از المپیک پاریس می‌توان راجع به عملکردش صحبت کرد. به هر حال تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام چندان پشتوانه محکمی ندارد و حضور سنا قطعا می‌تواند آینده این رشته را تضمین کند.

آقامیرزایی درباره مشکلات تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام قبل از شروع بازی‌های آسیایی هانگژو نیز گفت: به غیر از قایق‌ها که فرسوده شده اند، مهم‌ترین مشکل ما این است که بعد از مسابقات المپیک هنوز تمرینات تیم ملی آب‌های آرام شروع نشده است و همه ورزشکاران در خانه‌های خود به صورت انفرادی در حال تمرین هستند. من خودم الان با برنامه‌های ایرج اقلیمی تمرین می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به المپیک داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار