مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در مانور زلزله و ایمنی:

برگزاری مانور زلزله نشان دهنده اهمیت ایمنی و سلامت دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در مانور زلزله و ایمنی گفت: برگزاری این مانور یعنی که آموزش و پرورش به حفظ سلامت دانش آموزان اهمیت می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس که صبح امروز ۸ آذر ماه ۱۴۰۰ که در دبیرستان وحدت این ناحیه برگزار شد اظهار داشت: همه همکاران فرهنگی ما در عرصه تعلیم و تربیت ماموریت دارند تا نسلی بالنده، مسئول، فکور، کاردان و متخصص برای آینده در مدارس کشور را تربیت کنند.

او افزود: برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس حرکتی نمادین است تا نشان دهنده عزم ملی برای حفظ ایمنی و سلامت نسل آینده کشور که مهمترین سرمایه ملت ما هستند وجود دارد.

نیسی گمراوی بیان کرد: آشنایی بهتر و دقیق دانش آموزان با نحوه صحیح پناه گرفتن و حفظ ایمنی و همچنین خروج ایمن از محل در هنگام وقوع زلزله از مهم‌ترین اهداف این مانور تمرینی است که در جریان برگزاری با حضور کارشناسان مربوطه به دانش آموزان ارائه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به رویکرد جدید آموزش‌ها مبتنی بر «محله و خانه»، اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده در این مانور آموخته‌های خود را به دیگر اعضای خانواده منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار