اجرای عملیات راهداری پیش از آغاز فصل زمستان در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: به منظور حفاظت از ابنیه‌های فنی عملیات راهداری پیش از آغاز فصل زمستان در این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: عملیات آسفالت، تسطیح، خاکبرداری و حذف نقاط حادثه‌خیز با سرعت بیشتری قبل از اتمام فصل عمران و بارندگی توسط راهداری مهاباد در سطح راه‌های روستایی این شهرستان در حال انجام است.

خادمی افزود: این اقدام جهت تنظیم بستر رودخانه و حذف نقاط حادثه خیز در قالب راهداری دوره‌ای قبل از شروع بارش‌های پاییزی و جاری شدن سیل پاکسازی و دریواسیون صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: همچنین باشروع طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذرماه ۶۰ مامور راهداری و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار این شهرستان مستقر خواهند شد.

وی از رانندگان خواست در فصل زمستان قبل از سفر در مناطق کوهستانی و برفگیر این شهرستان از طریق شماره‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.