اجرای امداد هوشمند در کمیته امداد مازندران

یکی از برنامه‌های در حال اجرای کمیته امداد مازندران امداد هوشمند است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه از ششم آذر ماه طرح امداد هوشمند در استان به اجرا درآمده است، گفت: همه همکاران پرتلاش نسبت به کسب اطلاعات اولیه از مددجویان در شهر‌ها و روستا‌های صعب العبور حضور یافته و انتظار داریم که خانواده‌های زیر پوشش همکاری لازم را با مددکاران داشته باشند.

او افزود: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: شماره تلفن همراه و کد پستی بنام خود مددجو و مشخصات فردی بنام مددجو باید باشد و خانواده‌های زیر پوشش در این خصوص همکاری ویژه با مددکاران داشته باشند.

او با بیان اینکه در طرح امداد هوشمند خدمات رسانی در اسرع وقت به نیازمندان ارائه می‌شود، افزود: حجم کار امداد هوشمند زیاد است از دفاتر پیشخوان، مراکز نیکوکاری شورا‌ها و دهیاری‌ها و عاملین روستا می‌خواهیم تا در ثبت اطلاعات با کمیته امداد همکاری کنند.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در مناطق محروم از وجود شورا و دهیار استفاده می‌شود و مددکاران برای ثبت اطلاعات مددجویان در این مناطق حضور می‌یابند و مراکز نیکوکاری هم در شناسایی افراد و ثبت اطلاعات مشارکت دارند.

او با اشاره به امداد الکترونیک و پرداخت صدقه، افزود: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان بستر سازی و اجرای کد  آر کیو  برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و مشترکین صدقات استان می‌توانند با استفاده از بارکد خوان به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار