تاکید استاندار قزوین بر به کارگیری خلاقیت برای افزایش تولید مسکن

استاندار قزوین گفت: با بکارگیری خلاقیت، ابتکار و استفاده از ظرفیت‌های بومی و قانونی، حجم تولید مسکن در استان باید ارتقاء یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در دیدار آقای گونجی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن اظهار داشت: یکی از مظاهر مشهود در خدمت رسانی بنیاد مسکن، تغییراتی است که در منظر روستا‌ها و جاده‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: از نمود ها، برکات و تلاش‌های بنیاد مسکن کاهش آمار تلفات در هنگام بحران زلزله در مناطق روستایی است، مسکن‌های روستایی آسیب پذیر بوده که با تلاش‌های این نهاد، مقاوم سازی صورت گرفته که کیفیت زندگی در روستا‌ها را ارتقاء داده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در حوزه بازسازی اماکن آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه مسوولیت مضاعفی است که بر عهده این نهادگذاشته شده و این از ویژگی‌ها و ظرفیت این بنیاد است که قزوین نیز در این زمینه باید همواره جزو برترین‌ها در سطح کشور باشد.

اعلایی تصریح کرد: نظم و نظام بخشی به روستا‌ها توسط بنیاد باعث افزایش ظرفیت‌های روستایی، توسعه گردشگری و ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش صنایع دستی شده و باید در آینده تداوم داشته باشد

وی افزود: در جهش مسکن باید با استفاده از ظرفیت‌های بومی و قانونی حجم تولید مسکن در استان را ارتقاء دهیم

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امروزه بر اثر تورم و افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن، بخشی عظیمی از درآمد مردم برای تامین مسکن هزینه می‌شود که این موضوع می‌طلبد تا در این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت افراد توانمند و خیر برای تامین مسکن بی بضاعتان و اقشار ضعیف اقدام کنیم

در ابتدای این دیدار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آخرین وضعیت ساخت و ساز‌ها در حوزه مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و جهش ملی مسکن و همچنین پروژه‌های در دست احداث از سوی این نهاد در سطح استان گزارشی ارایه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار