تاکید استاندار قزوین بر ارتقای بودجه

استاندار قزوین گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای بودجه استان استفاده کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اعلایی استاندار قزوین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با وجود رشد بودجه استان نسبت به سال‌های گذشته در این حوزه نیازمند کار بیشتری هستیم و باید تمام ظرفیت‌ها برای پیگیری و ارتقای بودجه استان از سوی دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

اعلایی افزود: ظرف یکی دو هفته اخیر، تمامی ظرفیت‌ها برای پیگیری جدی‌تر بودجه استان باید شناسایی شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی تمامی موارد لازم را برای ارتقای بودجه استان تهیه و اعلام کنند.

استاندار با بیان اینکه به زودی سفر ریاست جمهوری به استان اتفاق می‌افتد، ولی زمان آن مشخص نیست، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای این سفر باید آماده باشند و پیشنهاد‌های خود را در این زمینه ارایه کنند و فقط نگاه بودجه‌ای نداشته باشند.

اعلایی با اشاره به همگرایی و وحدت شکل گرفته میان قوای سه گانه مثال زدنی است، افزود: باید از این وحدت و انسجام برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به ساختار شورای برنامه ریزی و توسعه استان به عنوان یک مجموعه کامل سیاست گذاری و یک هیات دولت استانی اشاره کرد وگفت: این شورا ظرفیت اثرگذاری خوبی در حوزه استانی و ملی دارد و در ساختار آن حق رای مکتوب برای اعضا دیده شده که در جلسات بعدی از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

استاندار قزوین گفت: عدالت سرزمینی و بارگذاری عادلانه خدمات در شهرستان‌ها باید در این شورا مدنظر باشد و مدیران باید در سیاست‌های کلان استان، رای خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.