رئیس پلیس راه کشور خبر داد؛

ورود به محور‌های مواصلاتی فقط با زنجیر چرخ

سرهنگ امیدوار گفت: ماموران پلیس راه از تردد خودرو‌های فاقد زنجیرچرخ در محور‌های مواصلاتی جلوگیری می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه کشور در بازدید از محور‌های مازندران با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس و سایر دستگاه‌های خدماتی از اول آذرماه، گفت: کنترل زنجیر چرخ در ورودی محور‌های مواصلاتی توسط ماموران پلیس راه در حال اجراست.

او افزود: برخی رانندگان با وجود به همراه داشتن تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ طرز استفاده از آن را نمی‌دانند که این خود موجب اختلال در تردد در محور‌های کوهستانی می‌شود.

رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه سفر‌ها در شرایط کنونی در صورت ضرور انجام شود از رانندگان خواست در صورت نیاز به سفر، فضا را برای فعالیت خودرو‌های امدادی باز کنند.

سرهنگ امیدوار با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت جوی در غالب استان‌های کشور پایدار است، گفت: تنها در نیمه شمال شرق کشور از جمله استان‌های سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف را در نقاط سردسیر و کوهستانی داریم که نیاز است رانندگان حتما مناسب با شرایط زمستانی تجهیزات به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه کشور به رانندگان توصیه کرد قبل از اینکه سفری را آغاز کنند وضعیت مسیر مقصد را از طریق تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی استعلام بگیرند و در طول مسیر با همکاران بنده همکاری داشته باشند.

سرهنگ امیدوار گفت: ترافیک در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور روان است و تنها در برخی مسیر‌های استان‌های شمالی به سمت تهران، مشهد مقدس، آزادراه قزوین- کرج - تهران و آزادراه قزوین - رشت مقداری بار ترافیکی داریم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار