جشنواره انار در پارک ایران کوچک برگزار می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: جشنواره انار با هدف کمک به باغداران و تولید کنندگان کرج در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به این که اولین جشنواره خرمالو در کرج ۱۰ الی ۱۲ آذرماه در پارک ملی ایران کوچک برگزار شد، گفت: این جشنواره با هدف معرفی هویت و تاریخ کرج و همچنین کمک به باغداران و تولیدکنندگان خرمالو و محصولات جانبی این میوه برگزار شد و با برنامه ریزی انجام شده جشنواره انار هم طی یک ماه آینده در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: با توجه به این که طی ماه‌های قبل به واسطه شیوع کرونا بوستان‌ها و پارک‌های کرج به مدت طولانی بسته شد، شهروندان تا حدی نشاط و شادابی خود را از دست داده بودند و برگزاری این جشنواره برای شادی آن‌ها لازم بود.

بضاعتی پور با بیان این که جشنواره خرمالو به بهانه‌ای برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در کنار هم تبدیل شد،گفت: فقط در روز جمعه (۱۲ آذرماه)، ۵۸ هزار نفر از پارک ایران کوچک بازدید کردند.

او افزود: این تعداد بازدید حتی برای مجموعه مدیریت شهری هم جالب بود و نشان می‌دهد که شهروندان چقدر به چنین رویداد‌هایی نیاز دارند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با توجه به تغییر رنگ البرز و تزریق واکسن به بخش زیادی از جمعیت البرز، برگزاری جشنواره لاله در سال آینده هم قطعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.