فرکی:

از مربیگری فوتبال خداحافظی نکرده ام

مربی سابق تیم ملی فوتبال درباره ضعف گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی، مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان اظهار کرد: امروز روز مربیان بود و قرار بر این شد که در این روز از تمامی مربیانی که در تیم‌های ملی حضور داشته اند، تجلیل شود. جا دارد این روز را به همه مربیان سابق تیم های ملی تبریک بگویم.

فرکی درباره رقابت‌های لیگ برتر گفت: کیفیت بعضی از بازی‌ها خوب بوده است، اما احساس می کنم بخشی از مسابقات لیگ شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. شاید دلیل آن هم نبود تماشاگران باشد که می‌تواند در هر مسابقه‌ای تاثیر گذار باشد. با این وجود، مسابقاتی مانند دیدار شب گذشته سپاهان و گل گهر کیفیت خوبی داشت و گل‌های فراوانی در آن به ثمر رسید.

فرکی درباره خداحافظی خود از دنیای مربیگری گفت: ابتدای همه گیری کرونا به دلیل شرایطی که بود تمایلی به کار نداشتم، اما تصمیم گرفتم اکنون که شرایط بهتر شده است به کار بازگردم. پیشنهاد‌هایی نیز بوده اند، اما ترجیح می‌دهم جایی کار کنم که شرایط مساعد باشد و بتوان تاثیرگذار بود؛ نه جایی که نتوان کاری کرد. این که گفته می‌شود از مربیگری خداحافظی کرده ام، درست نیست و اگر پیشنهادی باشد به آن فکر خواهم کرد.

مهم صعود راحت به جام جهانی است

فرکی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ گفت: شرایط بسیار ایده آلی داریم و شاید تنها در مقطعی که ما در راس تیم ملی بودیم این گونه راحت به جام جهانی صعود کردیم.

او ادامه داد: شرایط بسیار خوبی داریم و کادر فنی تیم ملی نیز عملکرد خوبی دارد. موضوع مهم صعود راحت به جام جهانی است و به امید خدا در این دوره در جام جهانی نتیجه‌ای بهتر کسب کنیم.

فرکی درباره مشکلات گلزنی در لیگ برتر گفت: این موضوع را مربیان و تیم‌ها باید دنبال و کارشناسی کنند که چرا فوتبال‌های ما بی کیفیت هستند و این مقدار بازی‌های بدون گل داریم.

او افزود: در خیلی از مسائل نقطه ضعف‌هایی داریم ک به نظرم باید در باشگاه‌ها آن ها را حل کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار