ماجرای برگزار نشدن کمپ شمشیربازی در اصفهان چه بود؟

دبیر هیات شمشیر بازی استان اصفهان در خصوص برگزار نشدن کمپ شمشیربازی در استان، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر مختاری دبیر هیات شمشیر بازی استان اصفهان گفت: اردوی مشترک بین تیم‌های فلوره ایران و عراق که قرار بود  اصفهان در تاریخ ۲۲ تا ۲۹ دی ماه برگزار کند بنا به دستورات رسیده لغو و در تهران برگزار می شود.

وی با توجه به تلاش‌های رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان در خصوص برگزاری این کمپ، گفت: آقای رضایی رئیس هیات شمشیر بازی تمام تلاش‌های خود را در زمینه برگزاری این کمپ در اصفهان انجام دادند؛ لذا در آخرین دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان که در لحظات پایانی به‌دستمان رسید ذکر شده بود که الزاما تمامی ورزشکاران خارجی باید در هتل اسکان پیدا کنند.

دبیر هیات شمشیر بازی استان اصفهان درباره آمادگی میزبانی استان اصفهان گفت: لازم به ذکر است که اصفهان آماده برگزاری این کمپ بوده، ولی در مکاتباتی که با فدراسیون شمشیر بازی ایران انجام شد میزبانی این کمپ به تهران داده و در ورزشگاه انقلاب برگزار شد.

مختاری در خصوص بالا رفتن سطح ورزشکاران و اهمیت برگزاری این‌گونه کمپ‌ها در اصفهان گفت: برگزاری بیشتر این کمپ‌ها در ایران و به خصوص در اصفهان باعث پیشرفت سطح ورزشکاران می شود.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است که علی امینی از اصفهان در این کمپ حضور داشت، همچنین میر محمدی سرمربی تیم ملی ایران در این اردو بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.