استاندار قزوین:

اشتغالزایی برای افراد بی‌سرپرست در اولویت‌ قرار می‌گیرد

استاندار قزوین گفت: اشتغال افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست که به سن نوجوانی و جوانی رسیده اند در اولویت‌ کارگروه اشتغال استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  محمدمهدی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه حلیمه گفت: اشتغال افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست که به سن نوجوانی و جوانی رسیده اند یکی از دغدغه های جدی این نفرات است که رفع این نگرانی در اولویت‌ کارگروه اشتغال استان قرار خواهد گرفت.

اعلایی افزود: اقدامات اثرگذار و خداپسندانه ای که خیران در  مجموعه شیرخوارگاه  انجام می دهند بسیار مطلوب ارزیابی می شود و فعالان این مجموعه به نوعی باری را از دوش جامعه بر می دارند که منجر به تحول در سرنوشت برخی از انسان ها می شود.

اعلایی همچنین با اشاره به حمایت های خیران از شیرخوارگاه ها، گفت: خوشبختانه در پشت صحنه این حمایت ها تعداد بسیاری از مردم مشاهده می شوند که نشان دهنده حضور مردمی خیر و نوع دوست در استان قزوین است.

استاندار قزوین اضافه کرد: معیشت کارمندان بهزیستی از محل خدمت به قشر خاصی از جامعه تامین می شود که توفیق بسیار زیادی برای آنها به حساب می آید و عملکرد این مجموعه به ویژه در استان قزوین بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت: در استان قزوین براساس ظرفیت های موجود برای حمایت از افراد و فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست قدم خواهیم برداشت و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.