یوسفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کنترل هوشمند مردم از طریق «سامانه امید» امکان پذیر نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سامانه امید هنوز به مرحله کامل اجرایی نرسیده بنابراین کنترل هوشمند مردم در خیابان و یا شهر‌های مختلف امکان پذیر نیست و بعید است به مرحله اجرایی برسد.

یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر دولت برای کنترل ویروس کرونا شرایط و کنترل‌های سخت گیرانه‌ای را در بسیاری از بخش‌ها لحاظ کرده که یکی از این بخش‌ها حوزه‌های حمل و نقلی است.

او ادامه داد: در حال حاضر صدور بلیت در بخش‌های حمل و نقلی از جمله بخش هوایی، ریلی و جاده‌ای تنها از طریق کارت واکسن و یا با داشتن تست pcr منفی کرونا انجام می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این طرح که اعلام شده مانع از خروج افرادی که واکسن نزده از منزل می‌شویم یا در خیابان آن‌ها را شناسایی خواهم کرد، به طور کلی  قابلیت اجرایی ندارد.

او گفت: هنوز سامانه و یا طرحی در این خصوص به مرحله کامل اجرا نشده، بنابراین هنوز کنترل هوشمند مردم در خیابان و یا شهر‌های مختلف وجود ندارد و بعید است این طرح  به مرحله اجرایی شدن برسد.

یوسفی ادامه داد: دولت در حال حاضر باید اقدامات لازم را برای کنترل و تشویق مردم به واکسن زدن در دستور کار خود قرار دهد. همچنین دولت باید تشدید کنترل‌های خود را در بخش‌های مختلف حمل و نقلی برای جلوگیری از ورود اُمیکرون انجام دهد.

او گفت: بسیاری از کشورها هم اکنون با ویروس اُمیکرون مواجه شده‌اند که باید با رعایت دستورالعمل‌ها  مانع از ورود این ویروس به کشور شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار