برای تامین واکسن کرونا خودم با مسئولان برخی کشور‌ها تماس گرفتم/ دست‌های ضربه‌زننده به بازار را قطع می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده و اکنون برخی‌ها دو سوم را تزریق می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین گفت‌وگوی حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با مردم امشب یکشنبه ۱۴ آذرماه از شبکه اول سیما آغاز شد.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر نمره عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم بیان کرد که نمره را مردم باید بدهند.

وی ادامه داد که امید و اعتماد مردم آسیب دیده بود و وظیفه دولت سیزدهم این بود که امید و اعتماد مردمی را بازآفرینی کند، یکی از مسائل مهم برای دولت سیزدهم جان مردم است و مسئله واکسیناسیون سیزدهم باید دنبال میکرد و همچنین دولت باید بتواند مردم عزیز را در مسئله معیشتی همراه کند

رئیسی گفت: فراموش نمی‌کنم که روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری که در سخنان کوتاهی مسائل پیش روی دولت اولویت را اعلام کردم و ضرورت واکسن عمومی را بیان کردم. روزی ۷۰۰ خانوار ایرانی بر اثر کرونا داغدار می‌شدند، پاسخی که آنروز‌ها درباره این مسئله میشد این بود که تخصیص ارز مشکل داشت و یا کشور‌ها در شرایط تحریم به ما واکسن نمیدهند، آن زمان واردات واکسن ۵ میلیون بیشتر تحویل گرفته نشده بود، امروز خدا را شاکریم آمار ابتلا و آمار فوت کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است. دز اول و دوم تزریق شد و اکنون برخی‌ها دو سوم را تزریق می‌کنند.

رئیس دولت سیزدهم گفت: توصیه ما به مردم عزیز این است که باتوجه به اینکه شرایط بازگشایی مدارس فراهم شده و قبلا بیش از ۱۰۰ هزار کسب و کار تعلیق شده بود، از مردم خواهش می‌کنیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیسی افزود: اکنون باید مسئله تولید داخلی حمایت شود و این یکی از مسائل مهم دولت است که باید مورد توجه قرار بگیرد. شخصا با مسئولان برخی کشور‌ها برای تأمین واکسن تماس گرفتم و کار بودن. اکنون وضعیت فوتی‌های ما دو رقمی است، اما باز هم فوت یک نفر هم برای ما زیاد است و ما نباید این شرایط را قائل باشیم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر کمبود پزشک متخصص گفت: در اولین جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع کمبود پزشک و به ویژه پزشکان متخصص مطرح شد، اما در همان جلسه تصمیم گرفتیم که کار گروهی را مامور کنیم که این کارگروه را آماده کنند برای جذب پزشکان متخصص به ویژه دانشجویان که می‌توانند متخصص شود. بنده چند بار کار این کارگروه را دنبال کردم چند روز آینده ما این موضوع در دستور کار خود قرار دهیم و برای رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در کشور تصمیم‌گیری خواهیم کرد که نظرات موافق و مخالف را می‌شنویم.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود گرانی در کشور و حل این مشکل بیان کرد که بعد از مسئله جان مردم، معیشت مردم بوده است، مسئله کالا‌های اساسی و ذخایر آن را داشتیم و کالا‌های اساسی باید به میزانی می‌رسید که رفع نگرانی می‌کند می‌گویم که تامین کالا‌های اساسی به حد قابل قبولی رسیده است.

وی ادامه داد: کالای اساسی از آن حدی که باید باشد پایین‌تر و این نگرانی حل شده بود. مسئله دوم نگرانی دولت مدیریت کشور بود، روز‌های پایانی مرداد ماه بود که در دولت بحثی مطرح شد مبنی بر پرداخت حقوق مرداد ماه، می‌گفتند چگونه میشود بدون استقراض از بانک مرکزی حقوق مرداد ماه پرداخت خواهد شد امروز سه ماه و حقوق‌ها بدون استقراض از بانک مرکزی پرداخت می‌شود.

رئیسی گفت: همچنین هرماه علاوه بر هزینه‌های دولت فاکتور‌های به دست دولت می‌رسد که قبلاً هزینه شده و باید پرداخت شود، اکنون متوسط ۱۰ هزار میلیارد تومان دولت باید پرداخت کند. استقراض از بانک مرکزی یعنی خلق پول، ما اگر امروز از بانک مرکزی استقراض داشته باشیم حتما چند ماه بعد در سفر مردم پدیدار می‌شود. قرار ما این است که نسبت به خلق پول به طور جد حساس باشیم، اکنون در بودجه ۱۴۰۱ همه تلاش بر این است که ساختار بودجه به نحوی تنظیم شود که بتواند ضد تورم باشد

وی ادامه داد: طبق گزارش آماری ما اکنون تورم کنترل شده، اما این اقدامات ضد تورمی باید انجام شود تا بتواند گرانی را کنترل کند و تورم را کاهش پیدا کند. با استفاده از خدمات نوین و کسب و کار‌های نوین اقداماتی در حال انجام است که تولید کالا‌های مورد نیاز مردم صورت بگیرد و این کار سهل انجام شود.

رئیسی گفت: یکی از درآمد‌های دولت مالیات است و باید از آن به درستی استفاده کنند و فرار مالیاتی یکی از موضوعاتی است که همه از آن رنج می‌برند. مولد سازی دارایی‌های دولت نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، آمده است که مازاد آن چه که در اختیار دولت است تبدیل به پول شود. یکی از نکاتی که ما دنبال آن بودیم این است که هزینه‌های جدید برای دولت است، بالاخره ما با کسری بودجه مواجه هستیم و باید تا پایان سال آن را حل کنیم اگر حل نشود مشکل جدی برای کشور به وجود بیاورد باید

وی افزود: در کشور درآمد‌ها را افزایش دهیم و هزینه‌ها را کاهش دهیم و همه باید کمک کنند. مجلس باید کمک کند تا ما به سمت افزایش درآمد‌ها و کاهش هزینه‌ها برویم، بودجه ۱۴۰۱‌ که در حال طی کردن مراحل خود است برای رعایت به یک ملاک نیاز داشت که آمایش سرزمینی تعیین شده است.

رئیس جمهور می‌گوید: باید برای بودجه بندی آمایش سرزمینی را مد نظر قرار دهیم تا عدالت در توزیع ایجاد شود که منجر به رضایت عموم خواهد شد.

رئیسی درباره اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه توضیح داد: باید بنادر، گمرکات و وزارت صمت با هم همکاری کنند تا تبادلات رصد شود و در نتیجه فرار مالیاتی کمتر اتفاق بیفتد و حقوق دولت کامل رصد شود. شکل دادن سامانه جامع یکی از آرزو‌های ما است و به زودی سامانه جامع برای مالیات بر عایدی سرمایه به زودی به بهره برداری می‌رسد. در مجلس ۷ قانون برای رونق کسب و کار داریم که دولت مصمم به اجرای آن‌ها و رفع مشکلات در این مسیر است. باید دست‌های ناسالم را در از این مسیر قطع کنیم، زیرا این دست‌ها به دولت، کشور و اقتصاد لطمه می‌زند.

رئیسی می‌گوید: ۸ میلیاردی که برای تخصیص ارز ترجیحی در نظر گرفته شده بود در آغاز دولت ما تمام شد و در جلسات تخصصی درباره سر انجام این ارز مباحثی مطرح شد و اقداماتی صورت گرفت تا این ارز مستقیم به سفره مردم تزریق شود و دست دلالی و سوداگری را قطع کنیم. با تصمیمات اقتصادی خود مردم را غافلگیر نخواهیم کرد.

رئیسی درباره پرداخت یارانه قابل توجه به مشترکان پر مصرف انرژی مخصوصا گاز و برنامه دولت برای مدیریت صحیح یارانه مشترکان پر مصرف نیز توضیح داد: دولت موظف بوده از ابتدای فروردین ماه آیین نامه‌های مربوط به این بخش را تدوین می‌کرد، اما انجام نشد و ما که در دولت آغاز به کار کردیم وزارت نفت و نیرو را برای تهیه سریع این آیین نامه مامور کردیم تا پر مصرف‌ها شناسایی و وجه مورد نظر از آن‌ها دریافت شود.

به گفته‌ رئیس دولت، سفر‌های استانی باید بیش ازاین باشد و فاصله با مردم کم و کمتر شود و با مردم ارتباط گرفته شود به حرف‌ها و درد دل‌های آن‌ها گوش داده شود. حتی اگر مردم مشکلی داشته اشند و تُن صدای ان‌ها بیشتر شود هیچ مشکلی ندارد. قبل از هر سفر استانی وضعیت و مشکلات استان بررسی می‌شود و بعد از جمع بندی، کارشناسی و نیاز‌های اولویت دار و میزان اعتبار مورد نیاز برای حل مشکلات استان براورد و با بانک‌ها جلسه گذاشته می‌شود و سپس سفر استانی انجام می‌شود.

رئیسی همچنین تاکید کرد که در سفر‌های استانی به اندازه ۱۰‌ها سال پروژه نیمه تمام داریم و به همین دلیل کلنگ به زمین نمی‌زنم بلکه باید این پروژه‌های عمرانی را تمام کنیم.

بدنه دولت باید باید همراه باشد تا کار به هنگام برای مردم انجام شود، این جمله را رئیسی می‌گوید، زیرا معتقد است این کار اعتماد مردم را افزایش می‌دهد.

رئیسی تاکید کرد که گله‌های مردم باید تمام شود و اعتراضات به حق مردم تمام شود، رئیس جمهور برخی از اعتراضات را به حق می‌داند.

به گفته‌ رئیس دولت سیزدهم، سیاست با کشور‌های جهان فعال و حداکثری با اولویت همسایگان است و در این راستا ۱۰۰ ارتباط تلفنی و حضوری داشته ام و محور این مذاکرات گسترش ارتباطات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با جهان بود و هدف از شرکت در اجلاس شانگ‌های تاکید در گسترش روابط بود و میزان ارتباط ما با تاجیکستان بعد از اجلاس شانگ‌های ۳ برابر شده است.

رئیسی برقراری سوآپ گازی را قدمی در راستای تبدیل ایران به هاب منطقه‌ای معرفی کرد و گفت: به فعالان اقتصادی قول دادم که روابط گازی احیا شود که با ترکمنستان عملیاتی هم شد. با کشور‌های مختلف قراداد‌هایی بسته ایم که رسانه‌ای نشد و به زودی آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

رئیس جمهور درباره مذاکرات برجام نیز گفت: خنثی سازی تحریم‌ها در قرارگاهی از ابتدای دولت با مدیریت معاون اول و مسئله رفع تحریم‌ها شروع شده است. ایران مقتدرانه در مذاکرات شرکت و دو متن درباره برجام و برنامه‌ی هسته‌ای را ارایه داده است، رفع تحریم‌ها با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و همچنین خنثی سازی‌ها هم ادامه می‌یابد.

آب یک بحران است که مختص ما هم نیست، ولی مدیریت آب برای ما بسیار مهم است و مسئولین باید اقدام مهمی را انجام دهند رییس جمهور همچنین می‌گوید که وزیر نیرو به اصفهان و چهار محال و بختیاری رفته و از مجرا‌های مختلفی راه کار‌های مختلف در حال دنبال شدن است و تاکید می‌کند که حق با کشاورزان و مردمی است که تقاضای آب دارند. دولت پیگیر این موضوع است و درست است که مشکل داریم.

رئیس دولت سیزدهم معتقد است در کنار دعا برای رفع بحران آب باید برنامه ریزی هم برای حل مشکل بحران آب صورت بگیرد و این مسئله در دستور کار دولت است. هیچ بن بستی نداریم و انسداد احساس نمی‌کنیم و برای همه مشکلات کشور راه کار وجود دارد.

رئیس جمهور گفت: طرح تحول دولت از ابتدای کار دولت شروع شد و با بیش از ۱۵ اندیشکده مختلف همکاری کردیم و این سند برای موصوعات مختلف شامل مشکلات و راه کار‌های آن در نظر گرفته شده، این سند در اختیار نخبگان و مسئولین قرار خواهد گرفت. رسالت دولت ما تحول با محور عدالت است، سند تحول و اجرای آن برای ما بسیار مهم است و نخبگان و عموم مردم می‌توانند از این سند اطلاع پیدا کنند.

بحران‌های زیادی در این ۱۰۰ روز داشتیم و یک مسئله حمله سایبری به سامانه پمپ بنزین بود این جمله را رئیسی می‌گوید و معتقد است که دولت ابتدا با مدد الهی این مشکل را حل کرده و سپس با اعتماد مردم فتنه دشمن طرف چند روز حل کرده است و مردم دیدند که دولت چه کرد و شایعات افزایش قیمت بنزین واقعیت نداشت.

رئیس‌جمهور خطاب به مردم گفت: من بیش از همیشه به آینده کشور امیدوار هستم و آینده کشور را روشن می‌بینم. بسیاری از نظرات مردم به اطلاع من می‌رسد و دنبال رفع دغدغه هاب جوانان و مردم هستم تا مشکلات آن‌ها را حل کنم تا حس آرامش و رضایت به مردم دست بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۱
نمرتون صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
گرانیها ناشی از سقوط ارزش ریال میباشد واین به تحریمها مربوط میشود اگر به گذشته نگاه کنید در دوره احمدی نژاد شش سال یک ثبات نسبی در بازار ارز بود ولی وقتی تحریم شد نتوانست ارزش ریال را نگه داره روحانی با برجام تونست ارز را ثابت کنه ولی وقتی ترامپ از توافق دراومد نتونست جلوی سقوط ریال را بگیره پس اگر رییسی بخواد ریال را نگه داره باید با امریکا توافق کنه ادامه برنامه هسته ای بماند برا یه وقت دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خودم ؟؟؟
بوی منم منم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
میخواستی چی بگه ، بگه جلو آینه وایستادم اون کسی که تو آینه بود زنگ زد ؟! ماذا فاذا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
دست مریزاد
تشکر از تلاش جنابعالی و دولتمردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خیلی آقایی... دمت گرم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
آقای رییسی هی نگید که دربازار همه جیز زیاد هست ومردم نگران نباشند!!! همیشه همه جیزدربازار بوده ولی خیلی گرانه!! ؟؟ فهمیدی!! قیمتها رابیار پایین وحبابهایی که به شیشه نشکن تبدیل شده رابشکن!؟! دیگه تکرارنکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
ممنون از آقای رئیسی. دولت قبل تا تونسته خراب کرده. لطفا هم دل شوید. کاملا مشخصه که این دولت داره 100% توانشو برای کار و مردم میزاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خدا را شاکریم بخاطر انتخاب خوب رئیس جمهور عزیز و دلسوز جناب آقای رئیسی عزیز

و همچنین ریاست مجلس و قوه قضائیه
انشااله مشکلات حل می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
درود بر رئیس جمهور عزیز

واقعا از اظهار نظر عده ای انسان شرمنده میشود اخه بعد از گذشت این همه سال هنوز عده ای بصیرت پیدا نکرده اند .
واکسن به نفع همه است و کسی قرار نیست بمیرد این همه واکسن هراسی ایجاد نکنید .
دولت هم در تمامی امور مصمم است که کار را درست انجام دهد لطفا راهکار ارائه دهید بجای نظرات منفی و مغرضانه
کی بعضی ها می خواهند بزرگ و عاقل شوند خدا میداند خسته نشدید از این همه سم پاشی بخدا بسه برای این ملت شریف خسته شدند از دست رفتارهای عده ای
همش ساز مخالف
از درگاه خدا شرم کنید به فکر اخرت باشید
درود بر سران سه قوه که با همکاری هم سعی دارند مشکل گشا باشند
خدا قوت به همگی انها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
داداش واكسن داريم تا واكسن اينايى كه اينجا دارن بهمون تزريق ميكنن اسمش واكسن نيست اگه بود كشور هاى اروپايى ميزدن به مردمشون كه همشون دارن فايزر جانسون و مدرنا ميزنن وگرنه ما واكسن هراسى نداريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
ناشناس 14:57 شما که خودت تو کشورای اروپایی هستی چی تزریق کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی عزیز لطفا بازار خودرو رو هم از این وضع خارج کنید

شما با اراده خود و امیدو پشتکار خودتان می توانید

ممنون از دلسوزی ها و پیگیری های شما رئیس جمهور عزیز و مردمی و محبوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
پاکه خواری نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
افزایش قیمت مایحتاج با بالا رفتن قیمت دلار فشار مضاعف بر مردم هست.وفقر عامل بسیاری از آسیب هاست......آقای قالیباف دست به دامن شما باید بشیم ورود کنید از قوه اجراییه کاری بر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
جناب حاج آقای رئیسی ، ما پس از چندین سال چشم انتظاری برای روی کار آمدن دولت انقلابی ، انتظار داریم تا که ما رو بعد از 15 سال استرس و بی حرمتی بعنوان نیروی

شرکتی تعدیل نیرو نکرده اند ، فکری بکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
برای کمبود پزشک سریع دست بکار میشن..اقا تا الان مردم با این موضوع کنار اومدن وبعدش هم همینطوره.رئیس جمهور محترم .قیمت دلار .سکه .وتورم را بیار پایین کار گرو درست کن این معظل و حلش کنپزشک پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
ایشان فرمودن ممکن هستش عده ای هم ناراضی باشن ومهم راضایت جمعی هستش.اقای محترم بیا نظر خواهی کن ببین منظورت از عده ای چند نفر هستن..مهم رضایت همه هستش .بله درست میگی .عده ای طرفدار شما هستن وبعضی ثروتمند .فرقی به حالشون نمیکنه.تورم ولی اینو بدان هر خانواده ای که در زندگیش.شرمنده زن وبچه هاش باش وبا فقر وبدبختی دست وپنجه نرم میکنه مسئولش شما هستی واون دنیا باید جواب بدی وبدان فقط نفرین پشت سرت هستش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
تو فک کردی نظر سنجی میکنن اینا
نظر سنجی ها تو کانالای تلگرامی معتبر هم هست می تونی ببینی به این اقا بین 0 تا 20 زیر 5 نمره دادن اکثریت
همش دم از امید میزنه بابا ما از ترس داریم سکته میکنیم هر روز وضعمون داره بدتر میشه !! لبخند دیدن روحانی تو ماشین و ایمان داشتن رئیسی مثل هم هستن . یکی از یکی بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
کاری نمیکنیم که به مردم شوک وارد شود.چه جالب بود..بهتر بود میگفت .کاری کردیم که فقر بیشتر بشه مردم بیشتر هزینه بدن..با تورم هم خودشون کنار بیان .برن دنبال سلطان سکه ودلار از اون مطالبه.به ما ربطی نداره ما که شوک وارد نمیکنیم..این اقا بهترین امکانات در اختیار داره فقط دستور میده..شاید هم در ایران زندگی نمیکنه.نمیفهمه تورم یعنی چی ودر موردش هم حرفی نمیزنه..مجری محترم تورم گاهش پیدا نکرده خودتو گول نزن ومردم را ...........خطاب نکن.بیا کف بازار ببین دباره چه تورمی ظهور کرده
Canada
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
ملت با وجود دو تا 3 تا کار
قدرت کرایه یک اتاق را ندارند .در ماشین میخوابند
در یوتیوب میتوانید .ببینید
وصع اقتصاد دینا بهم ریخته .بیکاری .گرانی
خشکسالی .بزرگ ترین سد دینا در امریکا .بطور کلی خشک شده
فقط دعا کنید .قطحی نیاید
بقدری وصع اقتصادی در دینا خراب است که اصلا باورتون نمیشه .بدون هر گونه تحریمی
Canada
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
در مدت صد روز واقعا خوب عمل کردید
دولت مردمی باید شفاف سازی را در تمام کشور پیاده کند
تا کسی خودش را در پوشش عدم شفاف سازی خیانت نکند و
دزدی .اختلاس .احتکار و زد وبند و پارتی بازی
فقط بخاطر عدم شفاف سازی در دوران روحانی و قبلی صورت گرفته
بازنشستگی تمام کهن سالان که بدون کارایی در پست و مقام باقی ماندند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اینم کامنت کنید اگه فقط کامنت های به نفع دولت نمی زارین......چرا از ریس جمهور قول رفع مشکل بورس و جلوگیری دستکاری های دستوری رو نداند. صد رحمت به دولت روحانی
Iran (Islamic Republic of)
fhfh
۰۷:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام
امیدوارم در پیشگاه خداوند متعال و امام زمان ع بخاطر واکسیناسیون شیعیان که بدون دوره آزمایشی بود و باعث مردن شیعیان شد و میشود شرم سار و سرافکنده نشید
چون زنده کردن کافر مثل زنده کردن امت است حالا شما وسیله کشتار شیعیان رو فراهم کردید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
والا منم كم كم دارم به اين اعتقادات شما إيمان ميارم حداقل ازين زاويه نگاه ميكنم كه چرا كشورهايى مثل ايران و عراق و يمن و افغانسان و كشورهاى شمال افريقا فقط بايد واكسن هاى چينى و كوبايى بزنن درصورتيكه براى مردم اروپا همش جانسون و فايزر و مدرنا هست! ازين زاويه بله منم فكرميكنم بى عدالتي شده نسبت به ما ها
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۲۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
جالبه ایشون میگفتند بورس جز الویت هاشونه ...ولی هیچ صحبتی درموردش اینجا نکردند و جالب تر سوالی پرسیده نشده...از همه جالب تر اینکه نظر من الان چاب نمیشع...خبرنگار سفارشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
فقط تف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
لعنت به کسی که جان مردم را معامله کرده و با کارتل های واکسن بسته تا پول بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
درود بر سید عزیزما اول به خدا بعد به شما امیدواریم واینکه مردم خودشون به خودشون ظلم نکنن وگرنه شما که کار خودتون رو خوب انجام میدید با ارزوی موفقیت برا شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خداقوت آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خدا پشت وپناه خودت و وزیرات باشه سید. ....ماهم به آینده امیدواریم.
United States of America
جلوی فساد آموزشی مراکز خصوصی را بگیرید
۰۵:۳۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
مبارزه فوری با فساد آموزشی مرامز خصوصی، اکنون تبدیل به مراکز فروش مدرک شده اند و ترکیب آن با پارتی، ترکیب سمی مهلکی طی این سالها، بوجود آورده اتس، قطعا حذق امتیاز اختیاری نمره دادن و آزمونها که صوری استف باید تمام آزمونهای مرامز تخصیلی و مهارتی خصوصی در در مراکز مجمع دولتی با نظارتهای دقیق ( ناظران گردشی و بدون ارتباط با مراکز خصوصی) باشد، این واقعا مسخره بازی است، مرکز خصوصی فقط ده نمره مستمر دارد و رسما میگیود شما تضمنین قبول هستید!، و دیگر مرکر خصوصی تحت وزرات ارشاد که قرار بوده مرکی برای مهارت آموزی فرهنگی و هنری باشد با همکاری یک آموزشگاه از راه دور، صفر تا صد دیپلم با گرفتن میلیونها پول حرام به صورت تضمینی! اصلا چرا نهادهای حکومتی هر ترم و هر سال از ده درصد از این مدرک داران یک آزمون رندمی نمیگیرند مهلوم شود که چقدر راست است؟
هیچ راهی نیست جز برگزاری آزمون توسط دانشگاهها و مدارس دولتی از محصلان بخص خصوصی و وگرنه فساد خطرناک آموزشی، آینده کشور از این هم بدتر میکند، شاید اکثر آدم فساد آموزشی، مستعد هرگونه فساد و خرابکار ی و خیانت باشند.
Iran (Islamic Republic of)
سرزمین جاوید
۰۴:۴۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
از وضعیت خودرو هم در این کشور تحریم خواسته یا خود خوانده تحریم برای حمایت از چند کشور وگروه تازی صحبتی هم شد ،حرفی زده شد که چرا دمپایی پراید ۱۵۱ به ۱۷۰ رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
همه چی گرونتر از 100روز قبل شده طلا دلار پراید خونه چرا راجب اینا حرف نزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
تا نظارت نباشه و بازرسی نباشه هیچ چیز درس نمیشه حرف باد هواست من حقوقم ۲۵۰۰ هست بدون بیمه صد بارم اینجا نوشتم ببینم باشگاه خبرنگاران جوان رسیدگی میکنند دیدم اصلا هیچ رسیدگی نکردند چرا باید حقوق کارگران پمپ بنزین که جزو مشاغل سخت هست انقدر کم باید باشه چرا بازرس با یک چلو کباب باید در حق کارگر انقدر ظلم بکنه و چشمشا بببنده رسیدگی بکنید فقط حرف نزنید به داد دل مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
دیگه از بس حرف شنیدیم که کسی دیگه کامنت هم نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
جایی برای سخن نمانده دلار گرانه اگر نه جایی برای ماندن هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
جناب رئیسی برای جوانان تحصیلکرده بیکار چاره ای بیندیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
درود بردولت مردمی و انقلابی ،خسته نباشید
France
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
مدام براتون می نویسم
چند ویراستار برای بررسی نگارش و اخبار لازم دارید.
یعنی این متن رو بخونید همه جملاتش درهم برهم، فعل و فاعل و مفعول، حروف اضافه قید و اغلب نکات دستوری نه تنها رعایت نشده بلکه بطور عجیبی تو ذوق میزند. حتی اگر سخنان ایراد شده را سریع به نوشت تبدیل کردید ویرایش و بررسی چند باره لازم هست اون هم صحبت های رییس‌جمهور بعنوان بالاترین مقام اجرایی کشور.
اگر پول میدید اطلاعیه استخدام ویراستار بدید بلکه پولدار بشیم از آن طریق
Iran (Islamic Republic of)
غلمسین
۰۱:۰۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بله جناب رییسی قاضی القضات همه چی گل و بلبله!ارزونی بیدادمیکنه به حدی ک نمدونم بین مرغ و گوشت گوسفندی کدوم رو انتخاب کنم,دبه ی ماست هم از50تومن اومده روی5 تومن,من هم سرکار هستم و از بیکاری خلاص شدم,تونستم یک ماشین ارزون و باکیفیت بخرم و به امید خدا میخوام با وام ازدواج متاهل بشم ,از وزارت راه و مسکن هم زنگ زدن ک بیا کلید خونه رو تحویل بگیر,فقط نمیدونم من خواب میبینم یا شما!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام محبت میکنید ومنت سر ما میزارید.لطفا حساب ارزی وکسری بودجه را از بالا رفتن دلار وسکه پر کنید والباقی هم اگر صلاح دیدین از مالیات اصناف .(اونائیکه مشکل درامد دارن)بگیرید تا کلا مردم شرمنده شما نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
واقعا در بحث واکسن معجزه شد امیدوارم در بحث اقتصاد هم این معجزه دوباره تکرر شود. حقیقتا دست بالای دست بسیار است اما دست خدا بالاترین دستها ست.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۰:۲۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
تشکر فراوان از ریس جمهور و تمام کشورهایی که در تامین واکسن به ایران کمک کردند بخصوص کشور چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
عرض سلام ..ان شاء الله به یاری خدا
آینده خوب وروشنی داریم ...انا فتحنا لک فتحا مبینا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
نمره ات تو این صد روز
منفی ۱۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
موافقم باحرفت،دستم خورد منفی زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
از کدوم کاهش تورم حرف میزنی بیچاره کردید ملت با این همه منابع واقعا به یه بچه مدیریت می‌سپردید خیلی وضع بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
حل مشکل واکسن از کارهای مثبت این دولت هست ولی لطفا واکسن رو اجباری نکنید. هر کی خواست بزنه هر کی نخواست فوقش اینه خودش میمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
منظورش از مقامات کشورها، اربابش کشور چینه؟ چون اون یکی اربابش روسیه که واکسن نداد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی ریاست محترم جمهور به داد مردم برسید مگر آهن در این مملکت تولید نمی شود مگر این آهن با سنگ آهن و برق و گاز و نیروی کارایرانی تولید نمی شود که با نوسانات دلار لعنتی سر به فلک می کشد چه کسانی عامل گرانی آهن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
هیئت محترم دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
خدا پشت و پناهت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام دوستان وقت بخیر
نمونه ای از پیشرفت دولت جدید طرح واکسیناسیون بود که تونستن در عرض ۵ ماه حدود ۱۰۵ میلیون واکسن تزریق کنند که واقعا دستشون درد نکنه انشالا سید محرومان در زمینه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی برای مردم اقداماتی در خور شأن انجام بدن که موجبات رضایت اجتماعی رو به دنبال داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اقای رئیس جمهور ممنونیم از وارد کردن واکسن.از شما .ولی میدونی.علت مرک خیلی از مردم بخاطر کرونا تنها دلیلش .نداشتن وصعیت مالی بود وهست.که نداشتن تامین هزینه درمان.براشون سخت بود وخیلی از انان در فقر بودن بخاطر بی عدالتی وبی فکربودن مسئولین .این سزاوار نیست منت نزارید سر این ملت بخاطر واکسن .اقای عزیز تورم را مهار کن جلوی بالا رفتن دلار وسکه رو بگیر نزار خیلی از خانواده ها از اینی که هستن بدتر بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اقای رئیس جمهور تو رو به فاطمه زهرا .تو رو به علی و اولاد ش حسن وحسین قسم تو رو به امام زمان قسم تو رو به پیغمبر قسم تو رو شیعه جعفری قسم تو رو به سیدی قسم .تو رو به جان فرزندانت قسم .تو رو به این خاک عزیز قسم تو رو به قران قسم .اگر نمیتونی ونمیخواهی ودوس نداری تورم وقیمت دلار و........بیاری پایین تامردم ارامش پیدا کنن.جان عزیزت دست از سر این مردم بردار واستفا بده مردم توان این همه گرانی ندارن .مرک بهتر از زندگی خفت بار هستش..تو رو خدا این انتقاد وپیسنهاد رو برسونید به دست رئیس جمهور خسته شدیم تا کی خوار وذلیل در بربرا خواستهای خانواده باشیم. روحانی طی 8سال دلار و رساند به 39هزار تومان ولی شما طی 4ماه رساندی به سی هزارتومان.الان هم کسری بودجه داری میخواهی با این روش جبران کنی تو رو خدا خودتو بزار جای تک تک این ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
باشه ایشون استعفا بده به شما رای می دیم شما 1روزه می تونی دلار رو از 30 تومن به 1تک تومنی بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
کو گوش شنوا،ما فهمیدیم دیگه رئیس جمهور ها هیچ کاری برای ملت انجام نمی دن،افسوس بر فقرا که اینو انتخاب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
فقط خواستم تصحیح کنم آ. روحانی طی کمتر از 4 ماه دلار را از 4 تومن به 38 تومن رسوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
جناب حجه الاسلام دکتر رئیسی نمره شما از نظر بنده ۲۰ است
و اینکه مطالبات مردمی از شما افزایش یافته دلیل بر امیدوار شدن مردم از حضرتعالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
بورس چیشد آقای رئیس جمهور؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس بوعذار
۲۳:۲۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تورم ایران رو میگه کنترل شده؟؟؟ هر روز که قیمتا داره میره بالا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
این شخص میدونه ولی نمیخواد بدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام خدمت آقای رئیسی تا حالا عملکرد دولت تو بعضی زمینه ها خوب بوده بعضی زمینه ها نتیجه نداده انشالله هر چه زود تر نتیجه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
علی برکت ا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
معلوم است که برای اقتصاد کاری نمی توانید بکنید، لعنت برکسانی که ریال ایران را بی ارزش ترین پول دنیا کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
پس بر همه ی ایرانی ها لعنت بفرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خودتم جزو یکی از کسانی هستی که موجب بی ارزش شدن ریال شدن هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
همش وعده و حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مردم توی دولت شما تو سف مرغ تخم مرغ سرم دارو نبودن همین چند وقت بیش بیماران sma
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
8 سال بعد گشایش در راه است من به آینده خوشبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
گرانییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اقای مهدی قلی مثلا نماینده مردم بود همش از ریس جمهور تعریف کرد به جای اینکه پیگیر معیشت مردم گرانی نرخ دلار و سکه ...باشد سریع از ان عبور کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
با تجربه ای که از مسئولان داریم باید گفت دقیقا عین همن ، آماری که ارائه میدن خدایی از کجا و کدام کشور میآرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
ما جوانها رو نابود شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
با این عملکرد دور دوم هم رای میاره حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مردم روز به روز نا امید تر میشوند همش میگن دولت قبل دولت قبل تا 8 سال آینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
همش حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
واکس دلار دادید از چین خریدن که مازاد تولید بوده به اینا دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
بداد معیشت مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
الآن یک ماه است که قیمت خودرو نامعلوم هست و ما بدون خودرو شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
ما که نفهمیدیم چی گفتی ولی نمره دولت صفره هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
گرسنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مردم روزی کنترل تورم رادرک خواهند کرد که درزندگیشون حس کنن ازبس وعده دادندوعمل نکردند دیگه مردم این حرف هاراباورندارند پرایددومیلیاردریال شده کجای تورم را شما گرفتیدکه کنترلش کردید تخم مرغ شانه ای ۶۰ هزارتومان به قیمت یه مرغداری ۲۰سال قبل شده تورم کنترل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
جناب رئیسی در مورد راهکار برون رفت از این وضعیت اسفبار بورس ارائه ندادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
به آینده خودم امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تحقیق و تفحص از خودرو سازها چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مگر نگفتید واکسن اجباری نمیشود و اقناعی است؟

الان همه جا محدودیت هست و اجباری شده!

سریعا باید واکسن اجباری لغو شود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بجاى اين حرفا بگيد واكسن مدرنا و فايزر وارد كنن بعدش اجبارى هم كنن مشكلى نيست ولى وقتى بدترين واكسن هارو بايد بزنيم نبايد اجبارى بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
همش حرفهای تکراری

شما دیوار دور ایران رو بردار ارز بیاد مایین ثبات داشته باشه ...
تمام این موارد بطور اتوماتیک حل میشه.. مردم رو با خودتون مقایسه نکنین‌‌
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
با تشکر از دولت مردمی که واقعا در این مدت صد روز
خیلی مشکلات را برطرف کردند
ولی باید ملت صبر داشته باشند
تا اینشالله همه مشکلات برطرف بشه
و با تشکر از خبرنگار که خیلی حرفه ای
سوال میکرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
در مورد دلار پیچوند حرف نزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
همه دولت ها میگن دولت قبل مقصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مردم نمره عملکرد شما تو این 100 روز صفر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اگه شما مردمی منم کشورم نمره 20 می دم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
کشور خانم شما حرف نزنی تمگن لالی به چی رای بدم دلار 32 سکه 133300
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
کشورجون ! نمره از طرف خودت دادی مردم جوابشون چیز دیگست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دروغگوها از طرف مردم حرف می زنند. جرات داری از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
در مورد تورم و گرانی و مسائل اقتصادی در مورد زندگی مردم ایران صحبت کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مردم در همین دولت شما تو صف سرم مرغ تخم مرغ دارو بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
دیگه حال خندیدن ام نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
حرفهای تکراری و شعار
گفتار درمانی و هیچ برای هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
کالا هست گرتن هست توان خرید نداریم چرا مشکل اصلی که گرانی هست برطرف نمیکنید فقط با کلمات بازی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
آفرین . حتما این کار رو بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
هر روز همه چی داره گرونتر میشه تو همون نبودب گفتی ارزون میکنم جلو گرونی میگیرم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تورم کنترل شده؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شریف
۲۲:۲۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
آسترازنکا میخوام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
استرازنكا و سينوفارم اگه واكسن هاى درست حسابى اى بود اروپا ممنوعش نميكرد واسع مردمش... استرازنكا هم به شدت محدود كردن و فقط دارن فايزر و جانسون و مدرنا ميزنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
الو کجایی؟ دلار شد ۳۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تا حالا که حرف به درد بخور هیچی ساعت 22:20
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
نمیتونه بیاره پایین قیمت دلارو .چون برنامه ای نداره.فقط داره میره تو حاشیه.اینجوری بفکر مردم هستش .منتطر ه دلار 40تومانی باشبم با این حرف زدنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام.چرا در موردا گرانی دلار حرفی نزد..حرفی نداشت بزنه کاری نمیتونه انجام بده .کاملا طفره رفت..اخه باید حساب ارزی دولت پر بشه چرا بیاره پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
موافقم،دولت ها وقتی بودجه کم میارن ،دلار رو می برن بالا،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
ان شاا... موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
من واکسن نمیزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
۱۳:۳۵ ادب خانوادگیتون خیلی بالاست،باعث تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
نمره دولت در اقتصاد صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
دلار ۳۰ هزار تومان رو رد کرده مردم به شدن زیر بار تورم و گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
انشاالله ۱۲۰ ساله در پناه حق ریس جمهور دلسوز و مهربان خدا را شکر که شما ریس جمهور شدید اول خدا وبعد اعمه اطهار پشت و پناهتان و مردم غیور ایران عزیزمان در تمام اهدافتان موفق و پیروز انشاالله
۱۲
آخرین اخبار