خسروی:

توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در اردل محقق می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: توزیع نهاده‌های دامی متناسب با میزان تعداد دام سبک و سنگین به دامداران با تاییدیه شورای روستا انجام خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست بررسی نحوه توزیع نهاده‌ها در اردل با حضور مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، مسئول و کارشناسان امور دام و عاملین توزیع نهاده‌های دامی برگزار شد.

خسروی مدیر جهاد کشاورزی اردل در این نشست اظهار داشت: باید نظارت دقیق بر توزیع عادلانه در شهرستان انجام و از توزیع سلیقه‌ای پرهیز شود، که این امر با همکاری ومشارکت شورا و مردم علاوه بر نظارت دستگاه‌های نظارتی امکان پذیر خواهد بود.

او افزود: توزیع نهاده‌های دامی هم متناسب با میزان تعداد دام سبک و سنگین به دامداران با تاییدیه شورای روستا انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


خسروی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزارتن انواع نهاده‌های دامی یارانه‌ای بین دامداران شهرستان اردل توزیع شده است.

او، با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل نظارت بر توزیع نهاده‌های دامی ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی ملاک شناسایی، تشخیص و توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران براساس هویت گذاری و پلاک کوبی دام هاست افزود: از دامداران تقاضامندیم برای خدمات رسانی بهتر، دام‌های خود را هویت دار و کد یکتای دامداری دریافت کنند تا بتوانند از نهاده‌های دامی دولتی استفاده کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار