افزایش ظرفیت ارائه اینترنت خانگی در رامهرمز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با افزایش ظرفیت ارائه اینترنت خانگی به مشترکان، شبکه دیتا در مرکز تلفن رامهرمز توسعه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا جهت انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی به ویژه آموزشی و... با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، عملیات توسعه پورت شبکه دیتا در کافوی دوم مرکز تلفن ثابت شهرستان رامهرمز در دستور کار کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه قرار گرفت.

او با بیان اینکه پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا با تلاش کارشناسان فنی حوزه دیتا و کارکنان در مخابرات شهرستان با نصب و کابلکشی یک کارت ۳۲ پورتی و افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید صورت گرفت، افزود: با توسعه مخابراتی و نصب تجهیزات فنی امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شد.

فلاح زاده بیان داشت: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت محدود در کافوی ۲ مرکز تلفن شهرستان رامهرمز به منظور بهره مندی از اینترنت پهن باند adsl خانگی می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش با توجه به افزایش استفاده از شبکه دیتا، و لزوم ارائه خدمات شبکه دیتایخانگی مطلوب به مردم به منطور جلب رضایتمندی، پروژه‌های مخابراتی از جمله عملیات توسعه شبکه دیتای خانگی با ارتقای پهنای باند و افزایش ظرفیت ارائه دیتا در مراکز تلفن ثابت استان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.