کریمی گفت: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در مهاباد تعیین تکلیف شده و وضعیت متقاضیان بزودی مشخص خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سوران کریمی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اظهار کرد: وضعیت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن  و متقاضیانی که از سال گذشته برای این طرح ثبت‌نام کرده اند بزودی مشخص خواهد شد.

کریمی افزود: گروه اول کسانی هستند که از سال قبل در این پروژه‌ها ثبت نام کرده و مبلغ اولیه اعلام شده را نیز واریز کرده اند که در مورد این گروه حداکثر تا پایان دی‌ماه سال جاری قرعه‌کشی، برای تعیین زمین پروژه‌ها انجام شده و شیوه ساخت و نحوه نظارت اداره بر پروژه‌ها مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: گروه دوم کسانی هستند که سال قبل ثبت نام کرده اند، ولی هنوز وضعیت پروژه‌های آن‌ها مشخص نبوده و برای این گروه نیز حدود ۴ هکتار زمین شناسایی و درخواست برای تغییر کاربری از اداره کل متبوع اقدام شده است.

کریمی ادامه داد: در خصوص ثبت‌نام کنندگان طرح جدید نهضت ملی مسکن نیز اداره مسکن و شهرسازی مهاباد زمین‌مناسب شناسایی نموده و مراحل الحاق به محدوده و تعیین کاربری از طریق اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است.

این مقام مسئول همچنین گفت: فرصت ثبت‌نام برای این پروژه تا پایان آذرماه تمدید شده و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در اسرع وقت زمین مورد نیاز تخصیص و وارد فاز اجرایی شود.

انتها پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
تکلیف اونای کی پولو واریز کردن چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۱:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
حداقل زمینهارا مشحص کنید قیمت مسکن رو مشخص کنید واریزیش چنده کی ساختو ساز شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام اگر
Russian Federation
عبدلباقی توانا
۰۷:۵۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام من از برج یک ثبت نام کردم واسمم ثبت شده است وگفتن منتظر باش تا پیام برات میاد وجات مشخص میشود وبه بانک معرفی میشوی ولی چند ماهه میگزره ولی هیچ خبر نیست رفتم اداره جواب دادن زمین در مها باد نیست‌پس چراثبت کرتید هالا مانه هیچی بهمون دادن نه جواب دادن بیخود اسم مارا ثبت کردن ‌هزینشم بجای خودش هالا تکلیف ما چیست