معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری عصر دوشنبه با حضور محمود شالویی مدیرکل حوزه وزارتی و سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و مسئولان استانی برگزار و از برترین‌های این دوره از جشنواره تقدیر شد.

هیئت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری پس از ارزیابی ۶ نمایش راه یافته به مرحله نهایی، برترین‌های بخش‌های مختلف را مشخص کردند که در پایان نیز ۲ نمایش «یوزفکا» و «کل» بنا با آرا سعید اسدی، احمد رافعی و اردشیر صالح‌پور به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


هیئت سه نفره داوران همچنین در بخش اقلام تبلیغاتی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش را به عبدالله رضایی طراح بروشور نمایش «سیاهی یک لشکر» اهدا کرد.

در بخش طراحی و اجرای گریم، عنوان برگزیده این دوره از جشنواره به سحر آذرخش طراح نمایش‌های «دست گاه» و «یوزفکا» رسید.

پری امیری برای طراحی لباس نمایش «کل» عنوان برگزیده و تندیس جشنواره سی و سوم را از آن خود کرد.

همچنین هیئت داوران، کیانوش ابراهیمی را برای طراحی نور نمایش «کل» به عنوان برگزیده و شایسته دریافت تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اعلام کرد.

در بخش موسیقی نیز هیئت داوران بدون در نظر گرفتن اولویت، با اهدای لوح از میلاد حیدری برای نمایش «راز عروسک» و سجاد شیرازی برای نمایش «یوزفکا» تقدیر کردند.

لوح تقدیر بخش طراحی صحنه نیز به فرزاد جهانبازی و حجت یدالهی برای نمایش «کل» تعلق گرفت و در همین بخش یاسر الله بخشی و مهدی جعفری فارسانی توانستند تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را به دست بیاورند.

بخش بازیگری جشنواره سی و سوم در بخش آقایان نیز علاوه بر سه برگزیده اصلی، ۲ بازیگر شایسته تقدیر داشت که اصغر اشراقی دهکردی بازیگر نمایش دستگاه و یاسر الله بخشی بازیگر نمایش یوزفکا در این بخش مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفتند.

در همین بخش مهدی جعفری فارسانی، بهزاد ترابیان دهکردی و رضا حسن‌زاده به ترتیب برای بازی در نمایش‌های یوزفکا، دستگاه و راز عروسک، رتبه‌های اول تا سوم بازیگر مرد را کسب کردند.

مینا حیدری برای بازی در نمایش راز عروسک و فهیمه خسروی برای ایفای نقش در نمایش کل نیز از سوی هیئت داوران شایستگان بخش بازیگری زن معرفی شدند.

رتبه اول بازیگری زن به ژاکلین اعتصامی بازیگر نمایش دستگاه رسید و نسیم سلطانی برای بازی در نمایش کل و مهرناز لله‌گانی برای بازی در یوزفکا، رتبه‌های دوم و سوم این بخش هنری را به دست آوردند.

هیئت داوران بدون تعیین اولویت در بخش نمایشنامه‌نویسی، لوح تقدیر را به جواد خاکسار حقانی نویسنده نمایش دست گاه و مصطفی محمدی و جواد خاکسار حقانی نویسندگان نمایشنامه کل اهدا کردند.

در بخش کارگردانی نیز مهدی جعفری فارسانی برای کارگردانی یوزفکا، رتبه نخست را از آن خود کرد و رتبه‌های دوم و سوم این بخش به مصطفی محمدی کارگردان نمایش کل و ثریا امینیان برای نمایش راز عروسک تعلق گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.