نماینده‌ی مردم همدان و فامنین در مجلس:

روز دانشجو نماد بیداری ملت در برابر استبداد است

نماینده‌ی مردم همدان و فامنین گفت:روز دانشجو در تاریخ انقلاب اسلامی نماد بیداری یک ملت در برابر استبداد و جهان خواری آمریکا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ,نماینده‌ی مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  به مناسبت روز دانشجو در پیامی اعلام کرد: روز دانشجو در تاریخ انقلاب اسلامی نماد بیداری یک ملت در برابر استبداد و جهان خواری آمریکا است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجو‌یان ذخایر این مملکت هستند، مقدرات مملکت ما در آینده به دست دانشجویان امروز است، شئونات مختلفه‌ی کشور در دست دانشجویان است که آتیه‌ی کشور را آن‌ها باید اداره کنند. امام خمینی (ره)


دانشجو از مهمترین اقشار جامعه‌ی امروز ما در جریان‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فکری است که به راستی به مثابه یک موذن می‌تواند آگاهی بخشی کند و مردم و حتی حاکمیت را به سمت پیشرفت سوق دهد.

همواره در طول تاریخ چند دهه‌ی گذشته شاهد این مساله بوده ایم که جنبش‌ها و جریاناتی که برخواسته از متن و بطن دانشگاه بوده اند را دانشجویان آگاه به راه انداخته اند.

روز دانشجو، روز تأکید بر مجاهدت در راه کسب علم و تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی برای پیشرفت کشور است.

۱۶ آذر ماه که مصادف است با روز دانشجو در تاریخ انقلاب اسلامی نماد بیداری یک ملت در برابر استبداد و جهان خواری آمریکا و هر کشوری است که متوسل به ظلم و زورگویی است.

اینجانب فرارسیدن روز دانشجو را تبریک و تهنیت عرض میکنم و توفیق روزافزون دانشجویان ایران در همه‌ی زمینه‌های زندگی را از خداوند منان مسالت دارم.

احمدحسین فلاحی
نماینده‌ی مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.