فوتبالیست‌های آفریقایی که جت شخصی دارند

تعدادی از فوتبالیست‌های آفریقایی مانند محمد صلاح جت شخصی دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در دوران مدرن، برخی فوتبالیست‌ها جزء سلبریتی‌های ثروتمند هستند. آن‌ها سوار خودروهای گران قیمت می‌شوند، در خانه‌های چند میلیون دلاری زندگی می‌کنند و البته جت شخصی دارند! فوتبالیست‌های خارجی مانند مسی، رونالدو، نیمار و ... جت شخصی دارند. برخی فوتبالیست‌های آفریقایی نیز در این زمره هستند که در این گزارش نام برخی از آن‌ها ذکر شده است.

محمد صلاح

محمد صلاح یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های آفریقایی در جهان است. این بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول دستمزد سالانه ۱۴ میلیون دلاری در لیورپول دارد. به دلیل سبک بازی منحصر به فرد و خلاق خود، او را مسی مصری لقب داده اند. در سال ۲۰۱۹، این فوق ستاره آفریقایی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس (EPL) به ارزش حدود ۴۰ میلیون دلار شد. مهارت او در فوتبال جوایز مختلف و مهمی را برایش به ارمغان آورده است از جمله بهترین بازیکن آفریقا در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، بهترین بازیکن سال آفریقا در سال ۲۰۱۷، بهترین استعداد CAF سال ۲۰۱۲، جایزه فیفا پوشکاش ۲۰۱۸ و لیگ برتر چکمه طلایی ۲۰۱۷,۲۰۱۹.

صلاح

ساموئل اتوئو

ساموئل اتوئو، یک فوتبالیست بزرگ دیگر است که از آفریقا آمده است.  او در اینترمیلان، رئال مادرید، بارسلونا و چلسی بازی کرده و بیش از ۲۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. از جمله جوایزی که این فوتبالیست آفریقایی به دست آورد، جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا است که به مدت چهار سال برنده شد. ساموئل اتوئو با دارایی خالص حدود ۹۵ میلیون دلار دارایی در میان فوتبالیست‌های آفریقایی جت خصوصی دارد.

ساموئل اتوئو

امانوئل آدبایور

امانوئل آدبایور یکی از مهاجمان در بین بازیکنان آفریقایی است و در تیم‌هایی مانند آرسنال و رئال مادرید بازی کرده است. این فوتبالیست آفریقایی کاپیتان تیم ملی توگو بود. در سال ۲۰۱۵ این فوق ستاره از مسیحیت به اسلام گرویده است. امانوئل آدبایور با دارایی خالص ۴۵ میلیون دلاری، زندگی راحتی دارد، از سوار شدن بر رولز رویس تا زندگی در یک خانه عجیب و غریب. او صاحب یک جت شخصی به ارزش میلیون‌ها دلار است.

امانوئل آدبایور

دیدیه دروگبا

دیدیه دروگبا که در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین فوتبالیست سال آفریقا انتخاب شد، یکی دیگر از فوتبالیست‌های کهنه کار در قاره آفریقا است. او کاپیتان سابق و بهترین گلزن تیم ملی ساحل عاج است. دیدیه دروگبا برای چند تیم در اروپا بازی کرد که از جمله آن‌ها چلسی است. او یکی از فوتبالیست‌های آفریقایی است که یک جت شخصی در میان دارایی‌های مجلل خود دارد. دارایی خالص او تقریبا ۹۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

دیدیه دروگبا

پیر امریک اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره فوتبال گابنی و یکی از بازیکنان تیم آرسنال است. دارایی خالص او که ۱۳ میلیون دلار تخمین زده می‌شود، به او امکان دسترسی به چیز‌های خوب زندگی را داده است. او با یک لامبورگینی سفارشی با امضای «A» روی کاپوت و یک رنگ متالیک براق به گشت و گذار می‌پردازد. او جزء فوتبالیست‌های آفریقایی با جت شخصی است.

پیر امریک اوبامیانگ

آساموا گیان

آساموا گیان بهترین گلزن تاریخ و کاپیتان تیم ملی غنا «ستاره‌های سیاه» است. آساموا گیان با نام مستعار «بیبی جت» نقش کلیدی در تبلیغ تیم ستاره‌های سیاه ایفا کرده است؛ او برای سایر باشگاه‌های فوتبال از جمله رن فرانسه، ساندرلند و العین FC در عربستان سعودی و ... بازی کرده است. دارایی خالص او ۲۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

آساموا گیان

سلیمان علی مونتری

سلیمان علی مونتاری یکی دیگر از فوتبالیست‌ها است که از قاره آفریقا برخاسته؛ او ثروتمند و با نفوذ است و یک جت شخصی هم دارد. او یکی از بهترین هافبک‌هایی است که تیم ملی غنا تا به حال داشته است. او همچنین برای باشگاه‌هایی از جمله میلان و پورتسموث بازی کرده است.

سلیمان علی مونتری

فوتبالیست‌های آفریقایی جزء بازیکنان برتر فوتبال جهان هستند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
هنر = پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
ایران اجازه ورود بازیکن خارجی را ندهد هر کار خودمان توانستیم انجام می دهیم
شاید مربی بتواند آموزش هایی را به مربیان دیگر بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اینکه خیلی خوبه برای کشورهای اروپایی..
از فوتبال این ورزشکارها کسب‌درآمد میکنند بعد چند تا چیز گرون مثل خونه و ویلا و ماشین و هواپیما بهشون میفروشن ...اینطوری پول از اروپا خارج نمبشه و دوباره تو بانکهای خودشون میمونه.
فروش لوازم لاکچری هم اگر اضافه کنیم دیگه چرخه تکمیل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
علی برکت الله
آخرین اخبار