سردار رحیمی خبر داد:

انهدام ۸۸ پاتوق سارقان در پایتخت

رئیس پلیس تهران گفت: ۸۸ پاتوق سارقان، ۱۱ مرکز مالخری و ۱۱۸ مرکز فروش خرد موادمخدر شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران در حاشیه پنجاهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری، اظهار کرد: ۸۷۲ سارق، مالخر، خفت گیر و زورگیر که بعضا در بحث اوباشگری فعالیت داشتند، دستگیر و ۳ هزار و ۲۹۱ قلم از اموال مسروقه شهروندان کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۷۰۰ تلفن همراه از ۸ باند سرقت، گفت: ۲۰۸ خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و به یک هزار و ۲۵۰ پرونده رسیدگی شد که ارزش مالی اموال مکشوفه در این طرح ۲۰ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۶ قبضه سلاح جنگی و ۵۶ قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: در ۵ عملیات با تیراندازی سارقان مسلح مواجهه شدیم که پس از اقدامات عملیاتی همگی این افراد دستگیر شدند.

وی افزود: اشراف خوبی بر روی پاتوق‌ها و مراکز تجمع سارقان پیدا کردیم که افراد بیشتر در بحث سرقت‌های خرد عمل می‌کردند که در این بین ۸۸ پاتوق سارقان منهدم، ۱۱ مرکز مالخری شناسایی و ۱۱۸ مرکز فروش خرد موادمخدر شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به دستگیری ۱۲ اوباش که علاوه بر اوباشگری سرقت هم می‌کردند، بیان کرد: ۱۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به بررسی پرونده‌های قاچاق، گفت: در این طرح ۲۹ پرونده بررسی و ۳۴ قاچاقچی کالا‌ها دستگیر شدند که ارزش مالی اموال مکشوفه ۳۶ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار