سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان :

محکوم به پیروزی صددرصدی هستیم

مجید رحیمی‌زاده گفت: دور چهارم رقابت‌ها حساس و نفس‌گیر است و ما محکوم به پیروزی قاطع هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درخصوص دور چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: دور چهارم بازی‌ها سخت و دارای حساسیت‌های ویژه‌ای‌ست، پس از سه بازی این دور نیز مرحله رفت رقابت‌ها به اتمام می‌رسد و این حساسیت را چند برابر می‌کند.

وی با اشاره به جدال دیروز تیمش مقابل ستارگان دشتستان و کسب دومین پیروزی گفت: دشتستان تیم دونده و جنگنده و البته جوانی دارد، آن‌ها را آنالیز کرده بودیم و دریافتیم تا ثانیه‌های آخر مسابقه به‌دور از هر نتیجه‌ای که در زمین وجود دارد تلاش می‌کند، این باعث شد ما ویژه‌تر به این جدال نگاه کنیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در ادامه گفت: پس از دیدار سخت مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان به پیروزی دوم و هم به تفاضل‌گل بیشتر نیاز داشتیم تا جایگاه‌مان را آن‌طور که باید در جدول تثبیت کنیم.

رحیمی‌زاده با تاکید بر بازی سخت دوم و نیاز مبرم به تفاضل‌گل گفت: در نیمه‌اول دشتستانی‌ها با ما پایاپای پیش آمدند، اما در نیمه‌دوم ما بهتر بازی کردیم، بچه‌ها آن نکات تاکتیکی لازم را در زمین اجرا کردند و در نهایت موفق شدیم همانطور که می‌خواستیم با تفاضل‌گل بالا و ۹گله برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

وی درباره بازی آینده تیمش مقابل نماینده کرمان و حساسیت آن بازی گفت: بازی مقابل مس کرمان مثل دو بازی قبلی نیز بسیار دشوار خواهد بود، سختی بازی نخست به‌خاطر قدرت ذوب‌آهن بود و در بازی دوم نیز ما چاره‌ای جز پیروزی پرگل و با اختلاف نداشتیم، در دیدار آخر نیز قطعا تقابل با تیم ریشه‌دار مس که بازیکن خارجی هم در اختیار دارد، جذاب خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در پایان با خاطرنشان کردن درخصوص اینکه تیمش محکوم به برد است گفت: هر دو تیم باید ثابت کنند حرفی برای گفتن دارند مطمئنا فشار سختی روی هم خواهند گذاشت، ما محکوم به برد هستیم و امیدوارم دست پر دور چهارم را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.