عنایتی:

اطمینان دارم وضعیت هوادار تغییر خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد که وضعیت تیمش در لیگ برتر، تغییر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با پرسپولیس به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

نظرتان در مورد دیدار با پرسپولیس چیست؟

در شرایط فعلی، با حریفی بازی داریم که تیمی قابل احترام است. پرسپولیس تیم بزرگی در کشور و فوتبالمان است و بازی سختی در پیش داریم. انگیزه بازیکنانم بالا است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا یک بازی خوب انجام دهیم. به امید خدا با تمام توان و انرژی خوب، ما فردا تلاشمان را برای نتیجه گرفتن می‌کنیم. می‌دانیم دیدار سختی در پیش داریم، اما ان شاالله با انگیزه‌ای که بازیکنانم دارند، بتوانیم یک بازی خوب را انجام دهیم.

او ادامه داد: امیدوارم از این هفته بتوانیم شرایط را تغییر دهیم. می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. در هشت هفته گذشته با اینکه خوب بازی کردیم، اما نتیجه نگرفتیم. اطمینان دارم با شرایط موجود، جایگاهمان در جدول تغییر می‌کند. شرایط جدولی ما مناسب نیست، اما می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. امیدوارم شرایط داوری هم تغییر کند، چون در این هشت هفته، اذیت شدیم. یک صحنه داوری به سود هوادار در این هشت هفته، وجود نداشت. همه تصمیمات به ضرر تیممان بود و باعث شد امتیازات زیادی از دست دهیم.

ان شاالله با انگیزه و توان بازیکنانم، بتوانیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

پرسپولیس ۵ دوره قهرمان لیگ برتر شده، اما امسال نتایج خوبی نگرفته، فکر می‌کنید بتوانید از شرایط بد سرخ پوشان استفاده کنید؟

جدول را که نگاه می‌کنیم، فکر نمی‌کنم پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته خیلی تغییر کرده باشد. پرسپولیس همان پرسپولیس سابق است. بازیکنان با کیفیت زیادی را هم در اختیار دارد و بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. ما تیمی هستیم که به فضای جدید آمدیم. تیممان شرایط ویژه‌تری دارد و در حال کسب تجربه است. می‌دانم که سطح فنی بازیکنانم چیست و آن ها انرژی خوبی هم دارند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم تا بدون تنش و حاشیه همه از دیدن بازی لذت ببرند. بازیکانم خیلی انگیزه و انرژی دارند تا فردا کار بزرگی مقابل قرمز ها انجام دهند.

تیمتان فقط ۲ گل زده در لیگ برتر است، دلیل آن چیست؟

در مورد تیم باید بگویم در بازی‌هایی که انجام دادیم موقعیت زیادی داشتیم، اما در زدن ضربات آخر دچار استرس شدیم.

عنایتی در مورد مصدومیت شجاعیان و قاضی برای بازی فردا تصریح کرد: چند هفته‌ای است که قاضی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. شجاعیان هم مقداری از ناحیه همسترینگ درد دارد. امروز هم طرحانی در تمرین دچار مصدومیت شد و این سه بازیکن را برای بازی فردا در اختیار نداریم. بازیکنان جایگزین ما فوق‌العاده هستند و می‌خواهند فردا خودشان را نشان دهند.

عنایتی در مورد رابطه اش با گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او دوست بسیار خوب من است. ما خاطرات زیادی در تیم ملی با هم داریم. ۶ یا ۷ سال با هم در تیم ملی بودیم. هیچ اختلافی با هم نداریم. فوق‌العاده با هم رابطه خوبی داریم. برای گل محمدی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار