تحقق ۱۱۲ درصدی برنامه‌های مخابرات در حوزه تلفن ثابت در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این مجموعه در حوزه تلفن ثابت گفت: درصد تحقق برنامه عملکردی منطقه در حوزه تلفن ثابت از ابتدای سال جاری ۱۱۲ درصد است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از آنجاکه توسعه‌ی ظرفیت‌های تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به تقاضای مشتریان در اولویت برنامه‌های منطقه قرار گرفته است نسبت به ایجاد پورت‌های جدید و دایری آن‌ها اقدامات چمشگیری داشته ایم.

حکمت ضمن تایید مطالب فوق اظهار داشت: دایری بیش از ۷ هفت هزار و ۷۷۰ پورت تلفن ثابت و sip phone از ابتدای سال جاری موید این مهم است.

او بیان داشت: با تلاش همکاران و همراهی مشتریان در واگذاری پورت‌های جدید تلفن ثابت شاهد تحقق ۱۱۲ درصدی برنامه‌های حوزه تلفن ثابت در سال جاری هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به میزان سرمایه گذاری‌های انجام شده برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های تلفن ثابت توسط مخابرات منطقه اشاره داشت و گفت: تخصیص اعتبارات و هزینه منطقی آن‌ها در ارتقای سطح کیفی این محصول مخابراتی نقش بسزایی داشته و همواره رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.

حکمت وفاداری مشتریان به سرویس‌های تلفن ثابت را یادآور شد و خاطر نشان ساخت: از ابتدای ارائه این محصول مخابراتی تا کنون شاهد افزایش تعداد مشتریان و تقاضای پورت‌های جدید هستیم که این مهم بیانگر پایداری ارتباط، مقرون به صرفه بودن و هزینه‌های پایین این محصول است.

او در ادامه با اعلام اینکه تلفن ثابت بستر اصلی سرویس های, voice adsl و sip phone است تصریح کرد: ارائه خدمات و سرویس‌های مذکور، به عنوان نیاز اساسی و ارتباطی مشتریان ضروری است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۵۹۴ هزار و ۶۰ پورت تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که بیش از ۵۱۴ هزار و ۶۴۳ مورد آن واگذار شده است.

حکمت افزود: هم اکنون تعدا یک هزار و ۵۰۲ روستا و اماکن دارای تلفن خانگی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.