بالگرد اورژانش هوایی برای امدادرسانی و انتقال مادر باردار باغملکی به پرواز در آمد

رئیس مرکز بهداشت باغملک از امداد رسانی و انتقال مادر باردار از مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان بوسیله بالگرد اورژانس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد افکارده رئیس مرکز بهداشت باغملک گفت: پیرو دریافت گزارش از پزشک تیم سلامت منطقه رودزیر باغ‌ملک مبنی بر وجود مادر بارداری در مناطق کوهستانی و صعب العبور عشایر نزدیک به مرز استان کهگیلویه و بویراحمد که امکان اعزام تیم پزشکی و آمبولانس به محل مورد نظر وجود نداشت، بالگرد فوریت‌های پزشکی شهرستان بهبهان  به این منطقه اعزام شد.

او افزود: با پیگیری‌ها و هماهنگی تیم مدیریتی شهرستان، مدیران و همکاران فوریت‌های پزشکی استان، خوشبختانه با اعزام به موقع بالگرد فوریت‌های پزشکی شهرستان بهبهان، زایمان مادر باردار به موقع و بدون خطر انجام  شد و مادر و نوزاد هم اکنون در مرکز تسهیلات زایمانی بخش صیدون هستند.

افکارده در پایان از مدیران فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشکده علوم پزشکی بهبهان، تیم خلبانی بالگرد، تیم‌های سلامت مراکز جامع خدمات سلامت صیدون و رودزیر و همکاران فوریت‌های پزشکی شهرستان باغملک در انجام این عملیات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.