دفاع سناتور آمریکایی از فاجعه سوء تغذیه کودکان یمنی + فیلم

سناتور آمریکایی، در یک سخنرانی، موضوع بحران سوء تغذیه کودکان یمنی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز سناتور آمریکایی، در یک سخرانی به موضوع بحران سوء تغذیه ۴۰۰ هزار کودک یمنی پرداخت.
او با اشاره به پشتیبانی ایالات متحده آمریکا از عربستان سعودی در جنگ، با کشور یمن، اعلام کرد که عربستان، یمن را به جهنم تبدیل کرده است.

 

 


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام هموطنان عزیزم و مسلمان، این آقا نام مبارکشون بِرنی سَندرز هست. بسیار حقگو و حقگرا هستند ایشون و از معدود آمریکائیهایی هستند که حتی در برابر اسرائیل و جنایاتش چشمشون را هرگز نبسته اند. از همکاران که با حرکت آخریش دیگه ایشان را من دوست خطاب نمیکنم بنامِ وَن جِنتُن که بسیار در حظورش در مناطق ماها و قتل مسلمانها بعنوان تک تیرانداز افتخارِزیادی میکرد میگفت : از نظر من اگر یکی از دشمنان ما از همان مناطق مسلمانها رئیس جمهور ما (آمریکا) بشه از نظر من بهتره تا برنی سندرز !! توضیحاً آقای سندرز تقریباً تا یادم هست در ابتدای رقابتهای ریاست جمهوریها در تمامی ادواری که من بخاطر دارم کاندیدای ریاست جمهوری بوده اند. اما بدلیل عدم مماشات و مصلحت یابی و عدم لبخند مُزَوّرانه بروی دشمنان بشریت و مخالفین، بندهٔ خدا راه بجائی که نمیبره که هیچ همین در مجلس آمریکا بودنش هم بدلیل اعتقاداتش برای من همیشه جای سئوال بوده که چرا و چگونه. چون گاهاًجوری آشکارا در مقابل جوّ ِ عامّه ضد انسانی حاکم بر آمریکه از طرف تمامی ۳۳۱ میلیون آمریکائی می ایسته که حتی زنده ماندنش هم در این مجموعه حیواناتِ سَبَع آمریکائی عجیبه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
هنوز ایران سلام نداده میگن خرج یمن و ایران میده بخدا دولت با ابرو و مظلوم مثل نظام اسلامی ایران نیست باید ایران به یمن کمک کنه اما دست دولت بسته است نابود باد آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
حرفن حقه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام نشان می دهد چقدر فهمیده هست . همه جا آدم خوب پیدا می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
شرم ابدی برای عربستان و آمریکا و رژیم صهیونیستی باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
قوانین جنگل همینه.هیچ کار نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
حالا باید ایران سلاح بیشتری به یمن برسونه ، مگه بده؟ به نفع شما شدکه ، شماهم سلاح می فروشید. تگر یمن بی سلاح بمونه زودتر تکلیفش مشخص میشه و مردم هم بدبختی نمیکش. اگه می تونید و می تونن ورق رو برگردونید وگرنه مثل خودمون که هنوز درگیر آمریکا هستیم باید رنج و عذاب بکشیم ، عمرمون تموم شد پس کی دیگه از دست آمریکا راحت میشیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
عزیزم شما چرااین خرف رامی زنیدهشت سال جنگ لیران رافراموش کردی که زنان وکودکان زیربمباران قرارداشتندچون ماموشک نداشتیم حرفات بیشتربوی خیانت ومنافق بودن می ده وگرنه هرایرانی باغیرت وباشرف می دونه کسی که ظلمی راببینه وسکوت کنه نه تنهامسلمان نیست بلکه انسانیت هم نداره اگرامروزماهم موشک نداشتیم وضعیتی بدترازیمن داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
16:07 ماهم 8سال جنگ تحمیلی داشتیم آیا یمن به ما موشک داد یا خودمان اراده کردیم؟؟ شما فقط دارید رنج مرد را زیاد میکنید. شما که موشک نقطه زن دارید بدهی یمن تا کار یکسره شود آقای مسلمان و وطن دوست.آدم شمارو که میبینه یاد دوستی خاله خرسه میافته.