برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان گفت:متقاضیان برای شرکت در جشنواره‌ کالا و محصولات فرهنگی،ازفردا۲۰آذرفرصت دارند برای عرضه‌محصولات خودثبت‌نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد در خصوص برگزاری نخستین جشنواره‌ کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان همزمان با هفتمین جایزه‌ی ملی فیروزه همکاری می‌کنند.

او افزود: نخستین جشنواره‌ کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان در زمینه‌ هنر صنعت ملیله‌کاری و مسگری است که باعث این همکاری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره در استان زنجان، شناسایی ظرفیت تولیدات فرهنگی و معرفی کالا‌ها و محصولات فرهنگی و بومی استان زنجان است.

او ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در سایت جشنواره ثبت و اصل آثار را به دبیرخانه تحویل داده یا ارسال کنند.

ارجمند افزود: تولیدکنندگان از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ دی‌ماه فرصت عرضه‌ی محصولات خود را از طریق ثبت‌نام دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: وبسایت جشنواره به نشانی https://jayezehfiroozeh.ir برای پیش ثبت‌نام متقاضیان معرفی‌شده است.

او بابیان اینکه ۲۰ دی‌ماه، آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره است، ادامه داد: اعلام نتایج داوری ۲۵ دی‌ماه و زمان برگزاری جشنواره در بهمن‌ماه خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.