میثاقیان:

تیم پدیده در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تلخ تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت:  همه شکست‌ها تلخ هستند. این اولین باخت من نبود. تاکنون هزار بازی را برده و باخته ام. تلخ است؛ چون ما شانس داشتیم بازی را ببریم. از لحاظ روحی و روانی روی تیم ما فشار است و بعد از گل هم عقب‌نشینی کردیم. این نشانه تیم ما است. چه من باشم و چه نباشم، پدیده جزء ۱۰ تیم اول جدول خواهد بود و در لیگ برتر می ماند.  وقتی گل زدیم، بازیکنان فکر کردند بازی تمام شده است.

قیمت یک بازیکن گل گهر، قدر تمام هزینه باشگاه پدیده است 

او ادامه داد: با تیمی بازی می‌کردیم که قیمت یک بازیکنش اندازه تمام هزینه باشگاه ما است. گل‌گهر بهترین بازیکنان را دارد و تیم توانمندی بود؛ اما ما می‌توانستیم ببریم. اگر گل دوم را می‌زدیم شاید بازی را می‌بردیم.  به هر حال فوتبال بود، تیم گل‌گهر با تجربه عمل کرد و در بازی  پیروز شد.

اگر گل گهر را می بردیم، تمام لیگ را برده بودیم 

سرمربی پدیده گفت: اگر کمک کنند تیم پدیده به  مشهد بیاید، وضعیت بهتر می‌شود. من آمده ام که کمک کنم. اگر نمی‌آمدم، شما می‌دانید که بازی دوم هم انجام نمی‌شد. من بازیکنان را آوردم. اکنون هم در لیگ هستیم و اتفاق خاصی نیفتاده است. این بازی را می‌بردیم مثل این بود که تمام لیگ را برده بودیم. گل‌گهر، سپاهان را برده بود. من تسلیم هستم و از هواداران عذر می‌خواهم. باید امروز بازی را می‌بردیم تا لبخند روی لب هواداران باشد.

تیم پدیده برای من مثل ابومسلم است 

او درباره  این که به نظرش چند هفته در این تیم فرصت خواهد داشت، تصریح کرد: اصلا دنبال این نیستم. وظیفه‌ام را انجام دادم و این تیم برای من مثل ابومسلم است. ابومسلم هم تمام زندگی من است. اکنون تیم در لیگ است و شاید اگر آن اتفاق می‌افتاد و تیم در بازی دوم هم حاضر نمی‌شد، در آن صورت تیم در لیگ برتر هم نبود. این تیم بحث فنی ندارد و بحث‌های دیگر دارد. اگر ۴، ۵  بازیکن به تیم اضافه شوند، تیم مشکلی نخواهد داشت و در جدول بالا خواهد آمد. تعداد بازیکنان ما کم است. من تیم را همین طور تحویل گرفته‌ام و فقط عکاشه تازه به تیم اضافه شده است.

میثاقیان  درباره این که مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند تمام امکانات برای تیم فراهم شده است و اگر مشکلی وجود دارد باید از کادرفنی پرسیده شود، گفت: اگر می‌گویید که کسی دیگر تیم را چیده، اصلاً این طور نبوده است. اگر همسر من هم بگوید این بازیکن را داخل زمین بگذار، این کار را نمی‌کنم. می‌دانید که من به حرف کسی گوش نمی‌دهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار