حیدر پور:

فعلا تصمیمی برای تغییر کادر فنی نداریم

قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حیدر پور،  قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره احتمال تغییر کادر فنی تیم، گفت: فعلا تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است. اعضای هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای می‌گذارند و در این باره صحبت می‌کنیم. هدفمان این است که تیم شهر خودرو  به نتایج خوبی برسد. با توجه به بازی‌های اخیر، جایگاه تیم ما در انتهای جدول نیست. من حق را به مردم و هواداران می‌دهم و باید تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود.

اسماعیل حیدر پور درباره شکست تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: با توجه به شرایطی که تیم داشت، ۱۰ درصد  قرارداد بازیکنان در روز بازی با نساجی داده شد و اکنون امکانات مناسبی برای تیم فراهم شده است.

او ادامه داد: تیم ما برابر گل گهر صدر جدولی خوب بازی کرد. به هر حال نیاز به تقویت داریم، اما اکنون نمی‌توانیم نفری را به ترکیب تیم اضافه کنیم و شرایط باید به صورتی باشد که در بازی بعدی بتوانیم نتیجه بگیریم.

حیدر پور درباره این که باشگاه شهر خودرو تا روز یکشنبه هفته آینده فرصت پرداخت مطالبات کوزین، مربی ایتالیایی سابق خود  را دارد، گفت: با مدیربرنامه‌های این مربی صحبت کرده ایم و ان شاءالله این موضوع حل می‌شود. دوستان امروز در تهران مذاکراتی با مدیربرنامه‌های کوزین داشته اند و خبر‌های خوبی در این باره خواهیم داد.

حیدر پور درباره رفت و آمد تیم شهر خودرو  به تهران و مشهد گفت: آمادگی داریم تا تیم شهر خودرو به مشهد بازگردد، اما باید حداقل امکانات را در اختیارمان بگذارند. اگر زمین و  محل اسکان اعضای تیم مهیا شود، در آن صورت ما به مشهد برمی گردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار