لیورپول به دنبال جذب بازیکن ۶۵ میلیون پوندی

با به سر آمدن عمر حضور فرانکی دی یونگ در تیم بارسلونا، حالا لیورپول به دنبال جذب این بازیکن است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از hitc، لیورپول به شدت به دنبال جذب فرانکی دی یونگ است که دوران سختی را زیر نظر ژاوی در بارسلونا سپری می‌کند. زمانی که بارسلونا در سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۶۵ میلیون پوندی او را از آژاکس به خدمت گرفت، هدف لیورپول یکی از بهترین هافبک‌های اروپا بود.

با این حال، این بازیکن ۲۴ ساله در نیوکمپ به خط پایان رسیده است و کارشناسان معتقدند که او از نظر روحی در بحبوحه روز‌های سخت بارسلونا رنج می‌برد.

دی یونگ به عنوان یکی از معدود بازیکنان بارسلونا توصیف می‌شود که تحلیل‌های ویدئویی را تماشا می‌کند و از نمایش‌های خود چندان راضی نیست.

سایت اسپورت مدعی است که بارسلونا تمایلی به فروش این بازیکن هلندی ندارد و ژاوی به شدت به او اعتماد دارد؛ با این حال رسانه اسپانیایی اضافه می‌کند که بارسلونا نیاز به فروش قابل توجهی دارد و دی یونگ در حال حاضر پیشنهاد‌هایی از جا‌های دیگر دارد. چنین فرصت‌هایی در فوتبال زیاد به وجود نمی‌آیند و یورگن کلوپ باید از این فرصت برای جذب دی یونگ استفاده کند.

فرانکی دی یونگ

ملی پوش هلندی با ۳۸ بازی ملی فوتبالیست فوق العاده‌ای است که به نظر می‌رسید قبل از پیوستن به بارسلونا درست در آستانه سقوط، بهترین بازیکن اروپا شود.

دی یونگ در حالی درخشید که آژاکس تنها چند ثانیه تا دیدار با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ فاصله داشت. عملکرد او در سانتیاگو برنابئو در حالی که آژاکس با نتیجه ۴ بر یک رئال مادرید را شکست داد، برای مدت طولانی در خاطره‌ها باقی خواهد ماند. او در آن موقعیت لوکا مودریچ را آماتور جلوه داد؛ حتی لیونل مسی هدف قرمز‌ها را یک فوتبالیست کامل توصیف کرده است.

برنده هفت بار توپ طلا در گفت‌وگو با مارکا گفت: «او دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد، پاس‌های کوتاه و بین خطوط  و گامی بسیار سریع و قوی دارد. او یک فوتبالیست بسیار کامل است.»

اگر لیورپول به دی یونگ دست پیدا کند، بدون شک یکی از بهترین خرید‌های تحت هدایت مایکل ادواردز خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار