تکنولوژی با سرعت به پیش می‌رود

رئیس مرکز آموزشی علمی و کاربردی شهرداری تبریز گفت:تکنولوژی با سرعت به پیش می‌رود بر این اساس باید خودمان را به آموزش‌های روز مجهز کنیم و هدف دانشگاه این است که نیروی انسانی را با تکنولوژی همراه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،محمد عزتی رئیس مرکز آموزشی علمی و کاربردی شهرداری تبریز  گفت:شهر موجود زنده است و خود را با مسائل روز تطبیق می‌دهد در واقع لحظه‌به‌لحظه با ورود تکنولوژی‌های جدید چهره شهر‌ها نیز عوض می‌شود بر این اساس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری نیز در ۲ بخش به رسالت خود عمل می‌کند تا شهر‌ها زیست پذیر شوند از طرفی به کیفیت خدمات و کیفیت آموزشی دانشگاه توجه می‌کنیم.

اوافزود:تحصیل مرتبط با نهاد‌های اجرایی باید کیفی‌تر باشد در واقع الگوی سنتی استاد شاگرد و در واقع کاربرد علم به همراه کاربرد مهارت باید صورت بگیرد.

اوخاطرنشان کرد: آموزش دانشجویان به صورت حرفه‌ای، مهارت محور و هدفدار مورد تاکید ماست.

رئیس مرکز آموزشی علمی و کاربردی شهرداری تبریز  اظهار کرد: برای مدیر پروری در دانشگاه برنامه داریم در واقع با معرفی افراد از طرف نهاد‌ها و دستگاه‌ها در این مرکز آموزشی با ارتقاء سطح علمی و مهارتی آنان می‌توانیم مدیر در دانشگاه تربیت کنیم.

عزتی همچنین گفت: اکنون در ۲ مجموعه دانشگاهی شهرداری تبریز و آتش نشانی به عنوان زیرمجموعه شهرداری ۸۰۰ تا ۹۰۰ دانشجو در ۲۱ رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

او اعلام کرد: مرکز اموزشی علمی و کاربردی شهرداری تبریز در ترم تحصیلی پیش رو نیز در سه رشته جدید کاردانی روابط عمومی، حسابداری مالی و کارشناسی مدیریت امور فرهنگی دانشجو می‌پذیرید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار