فرماندار سلماس:

پرستاران جان خود را برای سلامت جامعه ایثار کرده اند

سرپرست فرمانداری سلماس گفت: پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا فراتر از وظیفه خود برای سلامت جامعه ایثار و جانفشانی کردند و این فداکاری آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، کاظم غنی زاده  روز شز نبه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان خاتم الانبیا (ص) سلماس که به مناسبت روز پرستار برگزار شد، اظهار داشت: باید به پاس قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی سر تعظیم  فرود آورد، زیرا پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسایی است که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد.

حجت الاسلام کریم طباطبایی امام جمعه سلماس نیز در این آیین گفت: پرستاری یکی از شغل‌های سخت و زیان آور بوده و کار این قشر دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند است.

وی افزود: پرستاران با الگو قراردادن زندگانی حضرت زینب (س) در خط مقدم خدمت‌رسانی به بیماران رنجور قرار دارند و کار آن‌ها از نظر سختی قابل قیاس با بیشتر شغل‌های رایج جامعه نیست.

رییس شبکه بهداشت سلماس هم در این مراسم گفت: درمانگاه خیرین روستای شکریازی با ۴۰ درصد وبیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با ۳۰ درصد پیشرفت جزو ضروری‌ترین طرح‌های نیمه تمام بهداشتی ودرمانی دراین شهراستان است.

حمیدرضا جباری افزود: مشارکت خیرین در این شهرستان با مراکزدرمانی وبهداشتی به ویژه در زمان شیوع کرونا چشمگیربوده و امسال بیش ازسه میلیارد تومان نیاز‌های مراکزدرمانی وبهداشتی توسط خیرین تامین شده است.

وی اضافه کرد: در این شهرستان ۸۶ درصد افراد بالای ۱۲ سال واکسینه شده و دراین شهرستان ۱۹ پایکاه ثابت وسیاردرروستا‌های دورافتاده اقدام به تزریق واکسن می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.