غبارروبی امامزاده سید محمد کججانی با حضور پرستاران تبریزی

با حضور چند تن از پرستاران تبریزی، آیین غبارروبی آستان مقدس امامزاده سید محمد کججانی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های کادر درمان و بهداشت در دوران کرونا، اظهار کردوگفت:با تلاش و مجاهدت پرستاران عزیز، این بلای منحوس بیماری کرونا را پشت سر می‌گذاریم.

اوافزود: اکنون واکسیناسیون عمومی با حضور دولت سیزدهم رونق یافته و امروز جای افتخار دارد که بیش از ۷۰ درصد جامعه تحت پوشش واکسن قرار گرفته‌اند.

او در ادامه در خصوص امامزاده سید محمد کججانی نیز گفت: این امامزاده از نسل دوازدهم اهل بیت (ع) و از فرزندان امام سجاد (ع) است که دارای شخصیت بزرگوار و عارفی بوده که در اطراف تبریز زندگی می‌کرد و تا امروز، پس از حدود ۱۰۰۰ سال همچنان زائران عزیز به این محل مراجعه می‌کنند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: زیارت یک سیری است که با مسیر دل شروع و با اوج به مقصد می‌رسد و در نهایت ثمر می‌دهد. امیدواریم بتوانیم بیش از پیش از خیر امامزادگان که واسطه‌های فیض پرودگار هستند، بهره ببریم.

 حجت الاسلام عبدالصمد خلیلی مدیر امامزاده سید محمد کججانی نیز اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته پرستار و میلاد حضرت زینب (س)، آیین غبارروبی در این آستان مقدس انجام شد.

او با اشاره به انجام حدود چهار بار ویزیت و تجویز رایگان در این امامزاده، افزود: با برگزاری مراسم امروز سعی داریم تا از مقام شامخ حضرت زینب (س) به عنوان اولین پرستار دشت کربلا و پرستاران شهرمان قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.