رئیس اداره بررسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: امتحانات ترم اول دانش آموزان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، این روزها غالب تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز بیشتر در مشکلات مدارس و سوالات و ابهامات پیرامون آن مربوط می‌شود.

باتوجه به این که درصدی از دانش آموزان البرز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند و امکان ابتلا به کرونا پس از تزریق واکسن نیز وجود دارد، چگونگی برگزاری امتحانات ترم اول دانش آموزان را جویا شدیم.

والی پور رئیس اداره بررسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: قطعا امتحانات ترم اول دانش آموزان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: طبق مصوبه شوراهای مدرسه، در هر مدرسه براساس تراکم دانش آموزان، بین دو تا چهار روز برای آموزش حضوری در نظر گرفته می‌شود و باقی آموزش به صورت مجازی است.

رئیس اداره بررسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: اغلب مدارسی که در سطح شهرستان هستند قدمت بالایی دارند.

دو مدرسه به دلیل نشست و مشکلات زیرساخت بسته شده و به نوسازی مدارس نامه زده‌ایم که کارشناسان آن برای بازدید بیایند اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.