سمیعی:مهاجم گابنی گل گهر بازیکن غیر مجاز است

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت بازیکن گابنی مهاجم گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت بازیکن گابنی مهاجم گل گهر گفت: بعد از انجام بازی برابر گل گهر بلافاصله سرپرست تیم در این باره اعتراض و لایحه باشگاه را به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارائه دادیم .همچنین بعد از اینکه دوباره بازیکن مربوطه بازی کرد و متاسفانه رسیدگی به این پرونده زمان بر شد مجدد طبق ماده 100 آیین نامه انضباطی درخواست دستور موقت دادیم تا تعداد بازی های این بازیکن زیاد نشود تا تصمیم گیری سخت شود.

او ادامه داد: اما با همه این اقدامات مهاجم گل گهر باز هم بازی کرد و پیگیری قانونی انجام نشد .طی 2 روز گذشته ابلاغی به دست ما رسید که جلسه کمیته انضباطی برگزار امروز می شود .با توجه به زمان ابلاغ ما هم درخواست دادیم طبق قانون خواستار مطالعه پرونده شویم تا بر اساس آن ایرادات را اعلام کنیم .متاسفانه قبل جلسه اجازه مطالعه پرونده را به خاطر حساسیت زیاد به ما داده ندادند و ما در حالی وارد جلسه دادگاه می‌شویم که می دانیم این بازیکن 4 بازی ملی ندارد و طبق ماده 61 آیین نامه انضباطی بازیکن غیر مجاز است .

او گفت: به هیچ کدام از تیم هایی که معترض هستند اجازه مطالعه پرونده داده نشده است .مشکل اصلی ایمیل ها است که داستان دار خواهد بود وهمین ایمیل ها کلید حل معادله است.ایمیل هایی که گل گهر مدعی است از فدراسیون گابن دریافت کرده است ما تردید داریم که همه  ایمیل های ارسالی از ایمیل آدرس رسمی فدراسیون ارسال شده باشد.

سمیعی بیان کرد :باید دید در دادگاه  چه  مستنداتی وجود دارد و آیا این مستندات می تواند ماده 90 را نقض کند؟ از نگاه ما طبق قانون این بازیکن غیر مجاز است و باید نتیجه سه بر صفر شود .

سمیعی:مهاجم گابنی گل گهر بازیکن غیر مجاز است

جدا از باشگاه استقلال ۲ باشگاه سپاهان و پیکان نیز منتظر رسیگی پرونده مهاجم گابنی در کمیته انضباطی هستند تا نتیجه دیدار‌های این تیم برابر تیم گل گهر هم مشخص شود.

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شکایت این باشگاه از تیم فوتبال گل گهر سیرجان به خاطر استفاده از مهاجم گابنی که پیکان اعتقاد داشت مجوز بازی کردن در مسابقات لیگ برتر را ندارد، گفت: با توجه به وظایفی که بر عهده تیم بیرون از زمین پیکان است و مستندات و مدارک موجود در این زمینه اقدام کردیم. مستندات این قدر قوی بودند که ما متقاعد شدیم از باشگاه گل گهر به خاطر استفاده از مهاجم گابنی شکایت کنیم. با هیئت مدیره و وکلای باشگاه مشورت کردیم و مدارک را جمع کردیم. با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم مکاتباتی داشتیم و منتظریم ببینیم در این زمینه چه رایی صادر می‌شود.

سمیعی:مهاجم گابنی گل گهر بازیکن غیر مجاز است

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:ما از باشگاه گل گهر هیچ شکایتی نکردیم بلکه از حضور این بازیکن شکایت کرده ایم. نماینده ما هم در جلسه امروز حضور خواهد داشت و پیگیر این پرونده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار