اخبار نیروی انتظامی قزوین ؛

کشف بیش از ۳۱ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق/ توقیف دام‌های قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه بیست و دوم آذر ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۴ مینودر شهرستان قزوین در حین گشنت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۳۱ هزار ۵۶ قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف دام‌های قاچاق در تاکستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوئیه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام زنده مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: این خودرو حامل ۳۷ راس گوسفند زنده فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دامپزشکی بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی دام‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: ۲ متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق تجهیزات راهداری در آوج

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات راهداری در این شهرستان شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی زرینی افزود: ماموران یگان امداد شهرستان آوج حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه به یک دستگاه سواری پراید که با یک سرنشین در حال حرکت بود، مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن تعدادی لوازم و تجهیزات مربوط به اداره راهداری را که با تخریب به سرقت رفته بود کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

تشدید طرح ارتقاء اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از وقوع جرم، طرح ارتقا امنیت اجتماعی به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان البرز به اجرا در آمد.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در این خصوص اکیپ‌های عملیاتی با اعزام به مناطق جرم خیز و شناسایی شده شهرستان، ۱۵ سارق و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۲ دستگاه موتور سیکلت و ۳ دستگاه دوچرخه سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کشف تعدادی آلات و ادوات توزین و مصرف مواد مخدر به همراه مواد مربوطه از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پروندده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.