افزایش هفت هزار تنی سهمیه نهاده‌های استان سمنان

استاندار سمنان گفت: پیرو مصوبه سفر رییس جمهوری به سمنان، هفت هزار تن سهمیه نهاده‌های استان سمنان افزایش یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بازدید از واحد‌های دامداری مجتمع دامپروری روستای اعلا و شهرک گلخانه‌ای در شهرستان سمنان از نزدیک در جریان مشکلات بخش کشاورزی قرار گرفت

در این بازدید دامداران با اشاره به مشکل تامین نهاده و از طرفی قرار گرفتن این مجتمع در گروه دامپروری‌های صنعتی از استاندارخواستند در خصوص قرارگرفتن واحد‌های این مجتمع در گروه دریافت کنندگان نهاده از سامانه بازارگاه و دریافت تسهیلات کم بهره برای خرید گوساله و نهاده و کسب مجوز‌های کشت هیدرو پنیک برای تامین بخشی از خوراک دام و دیگر مشکلات مطرح پیگیری کند.

استاندار هم در خصوص پیگیری این مشکلات دامداران براساس اولویت بندی قول مساعد داد.

بعد از این بازدید‌ها استاندار درجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت کرد.

در این جلسه مقرر شده هریک از بانک‌های خصوصی استان سه واحد نیمه فعال وبا ظرفیت تولیدی کمتر در حال فعالیت رابا پرداخت تسهیلات تقویت کنند.

استاندار سمنان در این جلسه از افزایش هفت هزار تنی سهمیه نهاده‌های استان سمنان باتوجه به سفررییس جمهور و دیدار اخیر استاندار با وزیر جهاد کشاورزی هم خبرداد.

استاندار سمنان با اشاره به کسب رتبه دوم استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولیدکشور براساس ابلاغیه دبیرخانه کارگروه تسهیل کشور افزود: برای رشد هشت و شش دهم درصدی اقتصادی استان در سال آینده بانک‌های عامل، جهاد کشاورزی و سازمان صمت و بخش گردشگری بیشترین نقش را خوهند داشت.

مجموع تسهیلات رونق تولید اعطایی بانک‌های استان سمنان هم امسال تاکنون ۸۳۴ پرونده معرفی شده به بانک‌ها به مبلغ ۴۶ هزار و ۲۸۷ هزار میلیارد ریال اعلام شد

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.