واکنش باشگاه ذوب‌آهن به بیانیه تیم‌های لیگ‌برتری

پس از انتشار خبری مبنی بر بیانیه چند تیم لیگ‌برتری در واکنش به نتایج اخیر دیدار گل‌گهر سیرجان، باشگاه ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پس از انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اعتراض باشگاه‌های پرسپولیس، نساجی، ترا‌کتور، مس رفسنجان و ذوب‌آهن نسبت به تغییر نتایج سه دیدار اخیر گل‌گهر سیرجان باتوجه به تخلف احتمالی آن‌ها درخصوص بازیکن جدیدشان باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را از جانب خودش تکذیب کرد.


درپی انتشار خبری با تیتر بیانیه ۵ باشگاه لیگ‌برتری در فضای رسانه‌ای کشور، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب آهن تکذیبیه‌ای به شرح ذیل منتشر نمود:

با عنایت به انتشار بیانیه‌ای با مضمون بیانیه پنج باشگاه لیگ برتری در رسانه‌ها بدینوسیله باشگاه فرهنگی‌ورزشی ذوب‌آهن اصفهان امضای هرگونه بیانیه‌ای با مضمون فوق را کذب محض دانسته و تکذیب می‌نماید.

شایان ذکر است این باشگاه با توجه به بررسی این پرونده در کمیته‌انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منتظر آرای صادره از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌ماند و نیازی به صدرور بیانیه ندارد.

انتهای پیام/ی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.