خط تغذیه گاز فاز چهار منطقه ویژه اقتصادی پیام عملیاتی شد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: خط تغذیه گاز فاز چهار در نواحی ۲ و ۷ از مجموعه نواحی هفتگانه در این منطقه عملیاتی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اولویت قرار گرفتن توسعه زیر ساخت‌ها در فاز چهار این منطقه گفت: به همین منظور انجام خط تغذیه گاز این فاز در نواحی ۲ و ۷ از مجموعه نواحی هفتگانه فاز ۴ عملیاتی شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام   افزود: پس از اجرایی شدن نواحی ۲ و ۷ از فاز چهارم به عنوان بزرگ‌ترین فاز اقتصادی در این منطقه، در بحث گازرسانی پس از طراحی و اخذ تائیدیه از شرکت گاز، مجوز برداشت ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت از خط اصلی گرفته شد.

او گفت: بر این اساس و پس از گرفتن تاییدیه، فرآیند مناقصه برای انتخاب پیمانکار نیز انجام که با انتخاب پیمانکار برای اجرای عملیات گاز رسانی به فاز چهارم با اولویت نواحی ۲ و ۷، هم اکنون عملیات خط تغذیه این ناحیه‌ها آغاز و در حال اجرا است.

ثناگو مطلق اعتبار اجرای این طرح را ۶۰ میلیارد ریال دانست و افزود: هدف عمده اجرای این عملیات در مرحله نخست تامین گاز مورد نیاز نیروگاه‌های کوچک مقیاسی بوده که در این ناحیه‌ها در حال فعالیت هستند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: همچنین برای مصارف کوچک نیز پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز صورت گرفته تا پس از آن اجرای شبکه توزیع گاز در این بخش آغاز و مصارف خرد نیز از گاز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.