معاون استاندار همدان:

افزایش ظرفیت تولید و اشتغال واحدهای تولیدی در گرو حمایت و مراقبت است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تاکید کرد: پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان آسان‌سازی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از بانک‌های عامل استان خواست روند پرداخت تسهیلات را برای تولیدکنندگان و صنعتگران آسان سازی کنند تا واحد‌های تولیدی شرایط بهتری برای ادامه فعالیت داشته باشند.

او در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: واحد‌های تولیدی در شرایط تحریم و مشکلات مالی نیازمند مراقبت هستند تا بتوانند ظرفیت تولید و اشتغال خود را حفظ کنند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به تامین سرمایه در گردش مورد نیاز کارخانه‌ها و صنایع تاکید کرد: بانک‌های استان شرایط دریافت تسهیلات را آسان سازی کرده و به مصوبات ستاد تسهیل تمکین کنند.

پور مجاهد افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان، واحد‌های تولیدی که نقش ویژه در اشتغال استان را دارند حمایت کرده و از اختیارات مدیران استان برای گره گشایی از تولیدکنندگان بهره ببرند.

او از تمدید قانون تعیین تکلیف بدهی واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: صاحبان صنایع و کارخانه‌ها از این فرصت برای تسویه بدهی معوقه خود استفاده کنند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: بانک‌ها امکان پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحد‌های بدهکار را ندارند مگر اینکه بدهی خود را در سیستم بانکی تعیین تکلیف کنند.

چور مجاهد همچنین با اشاره به تملک ۱۱ واحد تولیدی استان توسط بانک کشاورزی تاکید کرد: این واحد‌ها در صورت درخواست متقاضی طبق قیمت کارشناسی و براساس قوانین به صاحب اصلی برگشت داده می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.