راه‌اندازی مرکز آموزش بین کارگاهی نظام پزشکی استان همدان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از راه اندازی مرکز آموزش بین کارگاهی نظام پزشکی استان همدان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،وهب مختاران مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی و با هدف ارتقا و توانمندسازی کادر داروخانه‌ها و منشی‌های مطب، مرکزآموزش بین کارگاهی نظام پزشکی استان همدان راه اندازی شد.

او با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار همراه با آموزش‌های مهارتی تخصصی گفت: مرکز بین کارگاهی نظام پزشکی، سطح علمی منشی مطب‌ها و نسخه خوان‌های داروخانه‌ها را ارتقا می‌بخشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه مهارت آموزی یکی از عوامل و موتور محرک اشتغال است گفت: یکی از بهترین آموزش‌های مهارتی، مهارت آموزی در محیط واقعی کار است.

مختاران، برگزاری دوره‌های مهارتی را مبتنی بر نیاز روز و بازارکار دنیا معرفی کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از تعامل با کارآفرینان استقبال کرده و چنانچه شخصی ایده کارآفرینی در کنار آموزش داشته باشد می‌تواند به مراکز این اداره‌کل در استان مراجعه کند.

او خاطرنشان کرد: تاسیس ۳۱ مرکز جوارگاهی تعهد سازمان فنی و حرفه‌ای استان در سالجاری بوده که تاکنون ۲۸ مجوز صادر و ۱۹ مرکز افتتاح شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان تاکید کرد: کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به اشتغال فراگیر آموزش‌های مهارتی است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان دارای ۲۲ مرکز آموزش دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی فعال در راستای مهارت آموزی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در بازار کار است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.