اهدای ۱۵۰ تخته پتو و ۲۰۰ جفت ملحفه به بیمارستان حضرت زینب

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱۵۰ تخته پتو و ۲۰۰ جفت ملحفه به بیمارستان حضرت زینب شیراز اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس و خیر سازنده درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س)، مسائل و چالش‌های موجود در زمینه تکمیل این درمانگاه را بررسی و ۱۵۰ تخته پتو و ۲۰۰ جفت ملحفه به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا کردند.

این افراد در ادامه از بیمارستان حضرت زینب (س) بازدید کردند که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید گفت: نیاز‌های حوزه سلامت در بخش‌های مختلف، از سوی دانشگاه علوم پزشکی بررسی و پس از تایید، با کمک مجمع خیرین تامین سلامت فارس به خیران استان معرفی و اطلاع رسانی می‌شود.

سید وحید حسینی با بیان این که کوچکترین کار خیران، اثرات بزرگ و ماندگاری در پی دارد، افزود: اقدامات خیران حوزه سلامت و خدمت به مردم به ویژه اقشار کمتر برخوردار و کم درآمد سبب رضایت خداوند می‌شود.

او بر اهمیت حمایت و همکاری خیرین در پیشبرد بهتر اهداف سلامت استان تاکید و از آن‌ها برای همراهی با حوزه سلامت در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم و بیماران قدردانی کرد.

مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب در بخش جنوبی شهر شیراز قرار دارد و به مردم خدمات رسانی می‌کند.

علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این بازدید گفت: ساخت نخستین اقامتگاه همراه بیمار، ساخت و راه اندازی نمازخانه و سالن انتظار بیماران، تجهیز و بازسازی بخش ICU و آغاز ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س) در بیمارستان حضرت زینب شیراز، از جمله کار‌های انجام شده با مشارکت خیران است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.