پخش نخستین نمایشنامه رادیویی «جهادگران سلامت» از شبکه همدان

مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان گفت: نخستین نمایشنامه رادیویی در سطح کشور در حوزه جهادگران سلامت با عنوان «عطر یاس» از شبکه رادیویی همدان پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد برخوردار مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: نخستین نمایشنامه رادیویی در سطح کشور در حوزه جهادگران سلامت با عنوان «عطر یاس» وبا همکاری گروه واحد نمایش رادیو همدان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، از رادیو همدان پخش خواهد شد.

او افزود: نمایشنامه رادیویی «عطر یاس» برگرفته از کتاب «ایستاده در مه» به قلم «لیلا گودرزیان فرد» از تولیدات انتشارات «حماسه ماندگار» است که به توصیف ۲ طلبه جوان خانم که داوطلبانه در امر غسل دادن و تجهیز اموات کرونایی فعالیت می‌کنند، می‌پردازد.

برخوردار با تاکید بر اینکه برای نخستین‌بار است که چنین برنامه‌ای با حالت نمایشی از شبکه رادیویی پخش می‌شود، گفت: این اثر به‌مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۶ آذر از شیکه رادیویی همدان روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.