
در گفت و گوی ویژه خبری مطرح شد؛
واقعیتهای اسنپ بک چیست؟
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عبدالله پور، سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به اقدامات این منطقه در پاسخگویی به درخواستهای شهروندان، گفت: با کمک پرسنل منطقه توانستهایم برای دو ماه متوالی با شاخص پاسخگویی ۹۱.۵۰ درصد، رتبه نخست را در پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ را کسب کنیم.
او افزود: با توجه به اینکه شهرداری بهعنوان مرجع اصلی خدماترسانی شهری از سوی افکار عمومی موردتوجه است، باید در شناخت، رصد و رفع مشکلات شهروندان دقت و سرعت لازم را داشته باشد.
سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: سامانههای ۱۳۷ این امکان را فراهم کرده است تا مطالبات، درخواستها و مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن به گوش مسئولان برسد و اقدامات لازم برای حل آنها انجام شود.
انتهای پیام/د.خ