کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان اردبیل فعال شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از فعال شدن کمیته بانوان ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه هماهنگی کمیته تخصصی بانوان گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را با محوریت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید برگزار کنند.

او بزرگداشت ایثارگری شهدا و خانواده شهدا را فرادستگاهی دانست و افزود: برگزاری کنگره شهدای استان نباید محدود به زمان مشخص باشد و قبل از زمان برگزاری، اجرای برنامه‌های بزرگداشت و یادواره شهدا باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به وجود شهدای زن در استان برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدای زن را از جمله برنامه‌های کمیته بانوان کنگره شهدای استان ذکر کرد.

محمدلو مصاحبه با مادران و همسران شهدا و بیان خاطرات آنان را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد و خواستار توجه کمیته‌های تخصصی به این موضوع شد.

مسوول بسیج جامعه زنان استان اردبیل نیز در این جلسه با یادآوری رشادت‌های بی مثال شهدا و خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس این ایثارگری‌ها را میراثی عظیم برای تربیت نسل جدید دانست.

مریم حامدی افزود: شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس با مجاهدت‌ها و پشتیبانی‌های مادران، همسران و خواهران خود توانستند در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شوند و در ایجاد امنیت کنونی کشور زنان نیز سهم بزرگی داشته اند.

در این جلسه که با حضور مجازی مشاوران بانوان فرمانداران استان برگزار شد، اعضا و مسوول کمیته بانوان ستاد برگزاری کنگره شهدای استان مشخص شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.