رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام :

سوم دی آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره ابوذر ایلام است

علینظری از برگزاری هفتمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر ایلام خبر داد و گفت: خبرنگاران علاقمند تا سوم دی ماه فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمد علینظری رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای دیماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در رسانه‌ها منتشر شده باشند و همچنین همه آثار ارسالی باید دارای شناسنامه اثر شامل نام، نام خانوادگی، عنوان رسانه، محور، قالب و لینک انتشار باشد.

او افزود: امروز دشمنان با جنگ رسانه‌ای و نرم به دنبال ایجاد اضطراب، یاس، ناامیدی و احساس بدبینی در مردم نسبت به نظام و مسوولان هستند و رسانه‌ها در این زمینه رسالت خطیری برعهده دارند.

علینظری با تاکید بر نقش ویژه رسانه‌ها در این عرصه یادآور شد: برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است تا علاوه بر تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جبهه رسانه‌ای انقلاب، از خبرنگاران و پدیدآورندگان محتوای ارزشی و آثار فاخر انقلابی نیز قدردانی شود.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام با اشاره به محور‌های این جشنواره عنوان کرد: تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، موضوعات اجتماعی (فرزند آوری، اعتیاد، ازدواج، سبک زندگی، نشاط در جامعه)، شکستن همینه پوشالی غرب (بصیرت و دشمن شناسی) , مکتب حاج قاسم سلیمانی (از اسفند ۹۹تا ۳۰آذر۱۴۰۰)، مطالبه گری و امید آفرینی، اربعین و ظرفیت‌های فرهنگی واقتصادی استان، کرونا وکمک مومنانه، بسیج و حوزه اقدام، پتروشیمی ایلام، فرهنگ کار و توسعه، حفظ جنگل و منابع طبیعی از محور‌های این جشنواره است.

او اضافه کرد: مقاله و یادداشت، طراحی و صفحه آرایی، مصاحبه، خبر، کلیپ، تیتر، گزارش و اینفوگرافیک از قالب‌ها و بخش‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام است که خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در این بخش‌ها ارسال کنند.

علینظری ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر ۲ اثر یعنی در مجموع هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۶ اثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال کند تا مورد ارزیابی داوران قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.