انتشار دو عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲ عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در استان منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: این کتاب‌ها امسال با حمایت مدیریت هنری و امور سینمایی این اداره‌کل به چاپ رسیده است.
 
او کتاب (ویر) نوشته سیمین غلامی ورنامخواستی از کتاب‌های نمایشنامه‌ای است که در شش ماهه نخست امسال با حمایت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و توسط انتشارات آناپنا به چاپ رسید.
 
آسمند اضافه کرد: کتاب "این چندمین باره که میری جنگ" عنوان دیگر نمایشنامه‌ای است که توسط عباسعلی روشنک به رشته تحریر درآمده و در نیمه دوم امسال هم با حمایت این اداره‌کل و توسط انتشارات آناپنا به چاپ رسیده است.
 
او ادامه داد: علاوه بر این، نمایشنامه دیگری با عنوان "یک روایت از چند روایت عباس" نوشته اورنگ نارکی نیز در دست چاپ قرار دارد که در آینده‌ نزدیک توسط انتشارات صریر به بازار نشر عرضه می‌شود.
 
آسمند با بیان اینکه امسال چاپ و نشر ۶۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در دستورکار قرار گرفت، گفت: این کتاب‌ها در قالب‌های خاطره، زندگینامه، پژوهش، تاریخ شفاهی، اسناد، شعر، داستان، نمایشنامه چاپ و در دسترس علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.