آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله کمتر از سه هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

کاوانی هدف اصلی بارسا در زمستان

به گزارش اسپورت، ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد، هدف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

در حال حاضر مذاکرات برای انتقال بازیکن اروگوئه‌ای به نیوکمپ در حال انجام است، اگرچه بارسا می‌خواهد اطمینان حاصل کند که او قبل از انجام این انتقال به طور کامل از مصدومیت بهبود یافته است.

آخرین وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا

ماتو آلمانی، مدیر بارسلونا درباره آخرین وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا گفت: " دمبله همیشه به ما می‌گفت که می‌خواهد اینجا بماند. ما در یک لحظه کلیدی هستیم - انتظار داریم تا قبل از پایان سال وضعیت را حل کنیم.»


ناپولی به دنبال داوینسون سانچز

کوریره دلو اسپورت گزارش می‌دهد که ناپولی لیستی متشکل از سه بازیکن از جمله داوینسون سانچز، مدافع میانی تاتنهام را برای جانشینی کوستاس مانولاس تهیه کرده است.

مانولاس به المپیاکوس پیوسته است و باشگاه سری آ اکنون در تلاش است تا یک مدافع میانی جدید به خدمت بگیرد. علاوه بر سانچز گلیسون برمر مدافع تورینو و فلیکس اودوخای هم در لیست ناپولی هستند.

سارابیا می‌خواهد پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند

پابلو سارابیا بازیکن ۲۹ ساله پاری سن ژرمن به صورت قرضی در اسپورتینگ بازی می‌کند، اما تیم پرتغالی توانایی خرید دائمی او را ندارد.

سارابیا نمی‌خواهد در PSG بماند، زیرا معتقد است که در تیم اصلی جای نخواهد داشت و امیدوار است که به مادرید، باشگاهی که حرفه خود را با آن شروع کرده است، بازگردد.

تلاش رم برای جذب هررا یا گریلیچ

رم می‌خواهد یک هافبک باتجربه را به خدمت بگیرد و هکتور هررا از اتلتیکو مادرید با قیمت ارزان در دسترس است، زیرا او در این فصل به ندرت برای تیم دیگو سیمئونه بازی کرده است و می‌تواند تابستان امسال مادرید را به صورت آزاد ترک کند.

کوریره دلو اسپورت می‌گوید رم قصد دارد او را جذب کند، اما آن‌ها همچنین به دنبال فلوریان گریلیچ هافبک اتریشی هوفنهایم نیز هستند که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

یوونتوس به دنبال جذب اوبامیانگ

یوونتوس ممکن است در ژانویه پیشنهادی برای جذب پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال ارائه دهد.

بیانکونری‌ها برای تقویت خط حمله خود برای نیم فصل دوم به دنبال جذب یک مهاجم هستند و Tuttosport می‌گوید با توجه به مشکلات اخیر اوبامیانگ در آرسنال، تورینی‌ها او را گزینه‌ای مقرون به صرفه می‌بینند.

در همین حال، مائورو ایکاردی، مهاجم پاری سن ژرمن نیز مورد توجه یووه قرار گرفته است، زیرا او خواهان جدایی از تیم فرانسوی است.

پیشنهاد وسوسه کننده PSG به گاوی

گاوی، بازیکن جوان بارسلونا باید تصمیم سختی در مورد آینده خود بگیرد.

این هافبک ۱۷ ساله نتوانسته با بارسا بر سر قرارداد جدید به توافق برسد، هرچند که می‌خواهد سال‌ها در نیوکمپ بماند.

ال ناسیونال گزارش می‌دهد که پاری سن ژرمن مایل است به او پیشنهادی بهتر از آنچه بارسا روی میز می‌گذارد، ارائه دهد و آن‌ها به راحتی می‌توانند ۵۰ میلیون یوروی مندرج در بند آزادسازی او را بپردازند.

تاگلیافیکو از ستاره ریورپلاته خواست به آژاکس بپیوندد

نیکلاس تاگلیافیکو، مدافع کناری آژاکس از جولیان آلوارز هموطن خود خواسته تا به تیم هلندی بپیوندد.

ستاره ریورپلاته به دلیل موفقیت هایش در آرژانتین مورد توجه چندین تیم برتر اروپا قرار گرفته است و تاگلیافیکو به آژاکس گفته است که او را زیر نظر داشته باشد.

آمادگی رشفورد برای انتقال بارسا

به گزارش موندو دپورتیوو، مارکوس رشفورد آماده پیوستن به بارسلونا است. قرارداد ستاره منچستریونایتد در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

نیوکمپ به جذب او علاقه نشان داده و او در حال حاضر گزینه‌های خود را بررسی می‌کند، اما پاری سن ژرمن نیز ممکن است وارد این رقابت شود، آن‌ها قبلا با نمایندگان رشفورد تماس گرفته اند.

خبر‌های کوتاه

  • ویلیام سالیبا مدافع آرسنال گفت: من به صورت قرضی در مارسی هستم و در حال حاضربه بازگشت به آرسنال فکر نمی‌کنم.
  • Fichajes می‌گوید سویا در حال آماده سازی پیشنهادی برای تیموتی وه، مهاجم لیل در ژانویه است.
  • Calciomercato می‌گوید آنتونیو گالا هافبک ۱۷ ساله پیشنهاد تیم‌های اینتر، یوونتوس، لاتزیو و فیورنتینا را رد کرده است تا در میلان بازی کند.
  • ناپولی و لاتزیو در تعقیب رینیلدو مانداوا، مدافع ۲۷ ساله لیل هستند.
  • مدیر برنامه کریستین اریکسن ملی پوش دانمارکی گفت، پس از جدایی اریکسن از اینتر اخیراً دو باشگاه برای جذب این بازیکن با او تماس گرفته اند.
  • اربانو کایرو، مالک تورینو، ادعا‌هایی مبنی بر اینکه برمر، ستاره این تیم در ژانویه ممکن است فروخته شود را رد کرد.
  • به نقل از تودوفیچاخس، ناپولی در نظر دارد در ماه ژانویه برای جذب یری مینا، مدافع اورتون اقدام کند.
  • به گزارش مارکا، ادینسون کاوانی مهاجم منچستریونایتد برای پیوستن به بارسلونا با این تیم به توافق رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار